کد خبر:6626
پ

پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3 منتفی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به دلیل تحریم های بین المللی قرارداد خود با صداوسیما را لغو کرده و حاضر نیست که به تلویزیون جمهوری اسلامی سیگنال بدهد. در این صورت پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3 منتفی شده است و علاقه مندان به دو تیم سرخابی پایتخت می بایست پخش […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به دلیل تحریم های بین المللی قرارداد خود با صداوسیما را لغو کرده و حاضر نیست که به تلویزیون جمهوری اسلامی سیگنال بدهد. در این صورت پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3 منتفی شده است و علاقه مندان به دو تیم سرخابی پایتخت می بایست پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را از اینترنت یا ماهواره و شبکه های فوتبالی دنبال کنند.

 

فرکانس ماهواره شبکه های پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

 

هک فرکانس فید ماهواره برای پخش فوتبال

 

پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3 منتفی شد

پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3

کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری کنفدراسیون روز گذشته با ارسال نامه ای به ترتیب به فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما عنوان کرده اند به دلیل تحریم های بین المللی ضمن لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما، از دراختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا معذور هستند.

 

برای اطلاع از شبکه های پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا و بازی تیم های استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو و سپاهان در مقابل حریفان آسیایی، پخش زنده فوتبال بتاکاپ را دنبال کنید.

 

نامه فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون ایران به AFC

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • عباس مهدی پور 15 سپتامبر 2020 / 2:14 ب.ظ

    اینها همه از نتیجه مذاکرات غرب گراها هست،، متاسفم واسه کشورم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید