کد خبر:41305
پ

پخش زنده بازی عربستان و لهستان از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی عربستان و لهستان امروز ساعت 16:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده عربستان و لهستان در جام جهانی 2022 را چطور تماشا کنم؟ شما می توانید پخش فوتبال زنده عربستان و لهستان را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار […]

پخش زنده بازی عربستان و لهستان امروز ساعت 16:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده عربستان و لهستان در جام جهانی 2022 را چطور تماشا کنم؟

شما می توانید پخش فوتبال زنده عربستان و لهستان را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی علاوه بر تماشای پخش مستقیم فوتبال جام جهانی می توانید در مسابقات فوتبال فانتزی بتاکاپ و پیش بینی نتایج جام جهانی شرکت کنید و جایزه 5 میلیون تومانی را از آن خود کنید.

ساعت و مکان بازی عربستان و لهستان

این بازی راس ساعت 16:30 در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال عربستان به مربیگری رنار، توانست اولین شگفتی جام جهانی 2022 را رقم بزند. آنها در حالی با پیروزی 2 بر 1 مقابل تیم ملی آرژانتین در جام جهانی سر و صدا به راه انداختند که امروز می بایست به مصاف تیم قدرتمند لهستان بروند. اگر نگوئیم پیروزی عربستان مقابل آرژانتین اتفاقی بوده، اما به نظر می رسد این تیم در بازی امروز خود با همان شیوه تدافعی و چشم داشتن به ضدحملات برق آسا با محوریت سالم الدوساری مقابل لهستان به میدان می آید. ضدحملاتی که دو بار با شوت های سهمگین بازیکنان عربستان مقابل آرژانتین به گل تبدیل شدند.

در سمت مقابل لهستانی قرار دارد که در بازی روز اول مقابل مکزیک نمایش خوبی نداشت و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود، محکوم به پیروزی در این دیدار است.

لواندوفسکی که در مسابقه با مکزیک یک پنالتی را از دست داد به شدت به دنبال ثبت یک گل در جام جهانی است. مهاجم گلزن بارسلونا که سابقه 4 بازی برای لهستان در جام های جهانی را دارد تاکنون موفق به گلزنی برای تیمش در این تورنمنت نشده است و انتظار می رود لواندوفسکی در این دیدار بیش از 2 گل به ثمر برساند.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال لهستان و عربستان از ماهواره

شما می توانید با تنظیم دریافت کننده ماهواره خود بر روی شبکه پرشیانا اسپورت یا zero tv این بازی را به طور رایگان و زنده تماشا کنید.

پیش بینی نتیجه بازی عربستان و لهستان

سایت اوپتا شانس برد لهستان در این بازی را 55 درصد تخمین زده است. شانس برد عربستان هم 22 درصد است. احتمال تساوی این بازی هم 23 درصد پیش بینی شده است.

ترکیب احتمالی عربستان و لهستان

لهستان: شزنی; زالوسکی، کیویر، گلیک، بندراک، کش; شیمانسکی، کریچوویاک، زیلینسکی؛ لواندوفسکی، میلیک
عربستان سعودی: العویس; البوریک، البولاحی، التمبکتی، عبدالحمید; الملکی، کنو، العابد; الدوساری، الشهیری، البوریکان

کلیدواژه : زنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید