کد خبر:41392
پ

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش امروز از ساعت 16:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. اپلیکیشن پخش زنده فوتبال بلژیک و مراکش برای تماشای فوتبال زنده بلژیک و مراکش کافیست اپلیکیشن بتاکاپ را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود نمائید. با مراجعه به قسمت پخش زنده، بازی مورد نظر خود را […]

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش امروز از ساعت 16:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

اپلیکیشن پخش زنده فوتبال بلژیک و مراکش

برای تماشای فوتبال زنده بلژیک و مراکش کافیست اپلیکیشن بتاکاپ را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود نمائید. با مراجعه به قسمت پخش زنده، بازی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. شما می توانید با شرکت در پیش بینی و فوتبال فانتزی بتاکاپ، شانس خود را برای بردن جایزه 5 میلیون تومانی افزایش دهید.

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

تیم ملی بلژیک علی رغم یک نمایش ضعیف مقابل تیم کانادا، در اولین بازی خود در گروه F جام جهانی توانست پیروز شود. بلژیکی ها برای تثبیت صعود خود به مرحله بعد جام جهانی نیاز به پیروزی در دیدار حساس مقابل مراکش دارند.

در سمت مقابل، تیم مراکش هم پس از تساوی مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018، با امید به کسب پیروزی مقابل بلژیک ضعیف شده پای به میدان خواهد گذاشت.

پیش بینی نتیجه بازی بلژیک و مراکش

کارشناسان شانس پیروزی بلژیک را در این دیدار بیشتر می دانند. اما ربات پیش بینی بتاکاپ نتیجه تساوی 1-1 را برای این مسابقه تعیین کرده است. مراکش در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و دو تساوی به دست آورده و این در حالیست که بلژیک از 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، دو شکست و یک مساوی به دست آورده است. تیم ملی بلژیک یکی از ساده ترین صعودهای تاریخ جام جهانی را به نام خود ثبت کرد و با میانگین گل 3 گل زده در هر بازی در مقدماتی جام جهانی 2022، به یکی از ترسناک ترین تیم های جهان تبدیل شده بود. پیش بینی خود را در خصوص نتیجه بازی مراکش و بلژیک در اپلیکیشن بتاکاپ ثبت کنید.

شبکه های پخش مستقیم مراکش و بلژیک از ماهواره

شما می توانید پخش مستقیم بلژیک و مراکش را از طریق کانال پرشیانا اسپورت تماشا کنید. برای دسترسی به لیست شبکه های پخش زنده جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب احتمالی بلژیک و مراکش

ترکیب احتمالی بلژیک
کورتوا آلدرویلده، فرتونگن، دن داکر; مونیه، اونانا، اکسل ویتسل، کاراسکو; دی بروین، ای. هازارد; باتشوایی

ترکیب احتمالی مراکش
بونو; حکیمی، آگورد، سیس، عطیه الله; اوناهی، امربات، اماالله; زیئش، النصیری، بوفل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید