کد خبر:41232
پ

پخش زنده بازی ایران و ولز از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی ایران و ولز امروز ظهر ساعت 13:30 از کانال ماهواره پرشیانا اسپرت و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده بازی ایران و آمریکا امشب پخش فوتبال زنده ایران و ولز از بتاکاپ در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید و یا امکان تماشای بازی ولز و ایران از […]

پخش زنده بازی ایران و ولز امروز ظهر ساعت 13:30 از کانال ماهواره پرشیانا اسپرت و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده بازی ایران و آمریکا امشب

پخش فوتبال زنده ایران و ولز از بتاکاپ

در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید و یا امکان تماشای بازی ولز و ایران از ماهواره برای شما مهیا نیست، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار این بازی را تماشا کنید. با نصب بتاکاپ می توانید در فوتبال فانتزی جذاب جام جهانی شرکت کنید و شانس خود را برای بردن جایزه 5 میلیون تومانی افزایش دهید. ضمناً با پیش بینی مسابقات جام جهانی در اپلیکیشن بتاکاپ نیز می توانید جایزه نقدی این بخش را به خود اختصاص دهید.

جدول گروه B در جام جهانی 2022

بررسی عملکرد ایران و ولز

از گروه B جام جهانی، امروز دو تیم ایران و ولز در دومین بازی خود به مصاف هم می روند. تیم ملی ایران که با یک نتیجه تحقیرآمیز مقابل انگلیس شکست خورد، به دنبال روشن نگه داشتن آخرین امیدهایش برای صعود از گروه است. در طرف مقابل تیم ملی ولز با کسب تساوی مقابل آمریکا قصد دارد تا با پیروزی مقابل ایران که مقابل انگلیس بسیار شکننده نشان داد، شانس صعودش به مرحله بعد را افزایش دهد.

دو تیم تقریباً به یک شکل بازی می کنند و هر دو تیم ایران و ولز، توپ را به حریف می دهند و منتظر اشتباهات تیم مقابل می مانند. در این بازی نباید منتظر فوتبال مالکانه با تعداد پاس زیاد بود. انتظار داریم با توجه به عطش هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار شاهد یک تساوی پر گل باشیم. احتمال گلزنی سردار آزمون و مهدی طارمی در تیم ایران و گلزنی گرت بیل و آرون رمزی در ولز بسیار بالاست.

بازی های رو در رو ایران و ولز

دو تیم فوتبال ایران و ولز تاکنون با هم مسابقه ای نداشته اند. تیم ملی ولز در 6 بازی اخیر خود 4 شکست و دو تساوی کسب کرده است. تیم ملی ایران نیز از 6 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست به دست آورده است.

شبکه های پخش مستقیم ایران و ولز از ماهواره

اگر کد بیس شبکه 3 را در اختیار ندارید، شما می توانید پخش فوتبال زنده ایران و ولز را از شبکه پرشیانا اسپورت یا zero tv تماشا کنید.

پیش بینی نتیجه بازی ایران و ولز در جام جهانی 2022

ربات پیش بینی اپلیکیشن بتاکاپ، نتیجه بازی ایران مقابل ولز را مساوی 2-2 حدس زده است.

ترکیب احتمالی ایران مقابل ولز

عابدزاده-پورعلیگنجی- حسینی- رضائیان-حاج صفی- عزت اللهی- قدوس-جهانبخش-قلی زاده-طارمی-آزمون

ترکیب احتمالی ولز مقابل ایران

هنسی، مفام، دیویس، رابرتس، رمزی، آمپادو، ویلیامز، دنیل جیمز، گرت بیل، مور

منبع
بتاکاپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید