کد خبر:41350
پ

پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک امشب ساعت 22:30 از کانال ماهواره persiana sport و اپلیکیشن بتاکاپ. کد شبکه سه برای بسیاری از افرادی که ماهواره یاه ست دارند، کار نمی کند. در نتیجه آنها نمی توانند بدون گیرنده دیجیتال، پخش زنده جام جهانی را از شبکه 3 تماشا کنند. اما نگران نباشید، شما می […]

پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک امشب ساعت 22:30 از کانال ماهواره persiana sport و اپلیکیشن بتاکاپ.

کد شبکه سه برای بسیاری از افرادی که ماهواره یاه ست دارند، کار نمی کند. در نتیجه آنها نمی توانند بدون گیرنده دیجیتال، پخش زنده جام جهانی را از شبکه 3 تماشا کنند. اما نگران نباشید، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و مکزیک را با کیفیت عالی Full HD تماشا کنید.

با پیروزی لهستان مقابل عربستان، معادلان گروه c جام جهانی پیچیده شد. با این نتیجه تا قبل از بازی آرژانتین و مکزیک دو تیم 3 امتیازی حضور دارد و احتمالاً تیم سوم 3 امتیازی هم از بازی حساس آرژانتین و مکزیک مشخص خواهد شد.

بازی امشب آرژانتین مقابل مکزیک از آن جهت برای یاران مسی حائز اهمیت است که در صورت شکست مقابل مکزیک، آلبی سلسته رسماً با جام جهانی خداحافظی خواهد کرد. اما در صورت تساوی، هر دو تیم هنوز روی کاغذ برای صعود شانس دارند و چشم به دیدار نهایی خواهند دوخت.

بسیاری بر این عقیده اند لیونل مسی در این دیدار به عنوان ناجی تیمش ظاهر خواهد شد.

شبکه های پخش جام جهانی 2022

پیش بینی نتیجه بازی آرژانتین و مکزیک

آرژانتین 5 دیدار اخیر خود، 4 پیروزی و یک شکست به دست آورده است. مکزیک از 5 بازی آخر خود 2 پیروزی و 2 شکست و یک تساوی به دست آورده است. بسیاری از سایت های پیش بینی فوتبال نتیجه 3 بر 1 به سود آرژانتین را برای نتیجه نهایی این بازی تعیین کرده اند. نظر شما چیست؟ پیش بینی خود را در اپلیکیشن بتاکاپ ثبت کنید و جایزه بگیرید.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و مکزیک

شما می توانید پخش مستقیم بازی آرژانتین و مکزیک را از شبکه TRT ترکیه و یا پرشیانا اسپورت با گزارش مزدک میرزایی مشاهده نمائید.

ترکیب احتمالی آرژانتین و مکزیک

ترکیب احتمالی آرژانتین:
ای. مارتینز; مونتیل، رومرو، لی. مارتینز، تاگلیافیکو؛ دی پل، پاردس، فرناندز؛ مسی، مارتینز، دی ماریا

ترکیب احتمالی مکزیک:
اوچوا سانچز، مونتس، مورنو، گالاردو؛ هررا، آلوارز، گواردادو؛ لوزانو، مارتین، وگا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید