کد خبر:41595
پ

پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان امشب ساعت 22:30 از شبکه persiana sport و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و لهستان از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، بازی لهستان و آرژانتین را به طور زنده تماشا […]

پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان امشب ساعت 22:30 از شبکه persiana sport و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و لهستان از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، بازی لهستان و آرژانتین را به طور زنده تماشا کنید. همچنین با پیش بینی نتیجه بازی آرژانتین و لهستان شما می توانید برنده جایزه نقدی شوید.

پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

تیم ملی آرژانتین در حالی باید سخت ترین بازی خود در جام جهانی را مقابل لهستان برگزار کند که شکست در این دیدار حکم به حذف لیونل مسی و یارانش خواهد داد. با پیروزی عربستان مقابل آرژانتین در بازی اول گروه C معادلات صعود کمی پیچیده شد. اما نکته جالب اینکه احتمالاً با تساوی آرژانتین و لهستان هر دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

با توجه به پیروزی احتمالی مکزیک مقابل عربستان این تیم 4 امتیازی خواهد شد اما برای جبران عقب ماندگی خود از آرژانتین می بایست حداقل با 3 گل اختلاف عربستان را شکست دهد و امیدوار باشد تا آرژانتین مقابل لهستان شکست بخورد یا به تساوی برسد.

دیدار حساس آرژانتین و لهستان در واقع دوئل دو برنده توپ طلای فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و لواندوفسکی هم هست. لواندوفسکی که به نوعی جانشین مسی در بارسلونا شده، در بازی قبل تیمش مقابل عربستان ناجی تیمش شد درست مثل لیونل مسی که با یک گل و یک پاس گل مقابل مکزیک توانست امیدهای آلبی سلسته برای صعود را دوباره زنده کند.

پیش بینی نتیجه بازی آرژانتین و لهستان

با توجه به کیفیت بازی دو تیم در دو بازی قبل کارشناسان پیش بینی می کنند هر دو تیم در این دیدار به گل خواهند رسید. از طرفی هر دو تیم با احتیاط کامل در این دیدار حاضر خواهند شد چرا که با پیروزی عربستان مقابل مکزیک، هر نتیجه ای در این مسابقه، حکم به حذف آرژانتین یا لهستان خواهد داد. از طرفی تساوی دو تیم نیز در صورت پیروزی یا تساوی مکزیک مقابل عربستان هر دو تیم را به مرحله بعدی خواهد برد. پیش بینی می شود نتیجه بازی آرژانتین و لهستان 1-1 شود.

آرژانتین از 5 بازی اخیر خود 4 پیروزی و 1 شکست به دست آورده در حالی که لهستان 3 پیروزی و دو شکست در کارنامه دارد.

شبکه های پخش مستقیم بازی آرژانتین و لهستان از ماهواره

همانطور که تا امروز مطلع شده اید، شبکه پرشیانا اسپورت در ماهواره یاه ست با گزارش فارسی مسابقات جام جهانی را پوشش می دهد. همچنین شبکه zero tv که به جای مونو تی وی آمده هم در یاهست مسابقات جام جهانی را پخش زنده می کند. شما می توانید لیست شبکه های ماهواره ای پخش بازی آرژانتین و لهستان را در این لینک ببینید.

ترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین و لهستان

لهستان: شزنی; نقدی، گلیک، کیویور، برزینسکی؛ زیلینسکی، بیلیک، کریچوویاک، فرانکوفسکی. میلیک، لواندوفسکی


آرژانتین مارتینز; مولینا، اوتامندی، مارتینز، تاگلیافیکو؛ فرناندز، پاردس، دی پل؛ مسی، مارتینز، دی ماریا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید