کد خبر:2824
پ

وزیر بهداشت: فلان وزارتخانه فشار می آورد تا لیگ برتر فوتبال برگزار شود

در حالی که هر روز شاهد اوج گیری آمار مبتلایان به کرونا در کشور هستیم، اما سازمان لیگ به دستور وزارت ورزش مصرانه به دنبال برگزاری ادامه بازیهای لیگ نوزدهم است و این در حالیست که وزیر بهداشت، اصلا موافق این قضیه در این شرایط بحرانی نیست و به وزارت ورزش هشدار داده که مراقب […]

در حالی که هر روز شاهد اوج گیری آمار مبتلایان به کرونا در کشور هستیم، اما سازمان لیگ به دستور وزارت ورزش مصرانه به دنبال برگزاری ادامه بازیهای لیگ نوزدهم است و این در حالیست که وزیر بهداشت، اصلا موافق این قضیه در این شرایط بحرانی نیست و به وزارت ورزش هشدار داده که مراقب فعالیتهای پشت پرده ش در زمینه فشار برای برگزاری بازیها باشد چرا که با این شرایط لیگ فوتبال نیز برگزار نخواهد شد.

 

وزیر بهداشت: فلان وزارتخانه فشار می آورد تا لیگ برتر فوتبال برگزار شود

وزیر بهداشت: فلان وزارتخانه فشار می آورد تا لیگ برتر فوتبال برگزار شود

نمکی در این خصوص گفت:

فلان وزارتخانه باورش شده که فلان لیگ را راه بیندازیم!

▪️متاسفانه دو اتفاق بد در حال وقوع است؛ یکی اینکه مردم فکر می کنند که کرونا تمام شده است.

▪️دوم اینکه متاسفانه برخی مسوولان هم تصور کرده‌اند که کرونا تمام شده و همواره به من فشار می‌آورند که اینجا و آنجا را باز کنیم.

▪️آقایی از فلان ستاد یا فلان وزارتخانه باورشان شده که همه چیز عادی‌ است، همه جا را راه بیندازیم. فلان لیگ را راه بیندازیم و…؛ اینطور نیست، کرونا نه تنها تمام نشده، بلکه هر لحظه ممکن دچار پیک خطرناک شویم.

 

متاسفانه تعداد مبتلایان امروز به ویروس کرونا تا مرز 3000 نفر نیز پیشروی کرد که با تعداد مبتلایان در پیک شیوع این ویروس در ایام عید برابری می کرد و این در حالیست که لیگ برتر با 400 ابتلا در روز تعطیل شد و آقایان اکنون به دنبال برگزاری بازیها با 3000 ابتلای جدید در روز هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید