کد خبر:20943
پ

وحشت هواداران پرسپولیس از رئیس جدید فدراسیون فوتبال

سابقه مدیریت مهدی تاج و حیدر بهاروند در راس فدراسیون فوتبال که به طور حداکثری در چند سال گذشته فرمانبردار وزارت ورزش بودند به مذاق هواداران پرسپولیس خوش آمده بود و آنها به تصور اینکه کیومرث هاشمی که گفته می شد گزینه وزارت است، ادامه این رویه را پیش بینی می کردند اما انتخاب عزیزی […]

سابقه مدیریت مهدی تاج و حیدر بهاروند در راس فدراسیون فوتبال که به طور حداکثری در چند سال گذشته فرمانبردار وزارت ورزش بودند به مذاق هواداران پرسپولیس خوش آمده بود و آنها به تصور اینکه کیومرث هاشمی که گفته می شد گزینه وزارت است، ادامه این رویه را پیش بینی می کردند اما انتخاب عزیزی خادم همه معادلات را بر هم زد.

 

چه کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال حق رای داشتند

 

وحشت هواداران پرسپولیس از رئیس جدید فدراسیون فوتبال

وحشت هواداران پرسپولیس از رئیس جدید فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم که در تقابل با فساد در فدراسیون تاج و اسلامیان قرار داشت از علی خطیر به عنوان گزینه احتمالی دبیر کلی یا نایب رئیس فدراسیون فوتبال یاد کرده و در صورتی که صلاحیت او از طریق نهادهای ذی ربط تائید شود، احتمالاً منشا افشای بسیاری از پشت پرده هایی خواهد بود که در سالیان گذشته پنهان شدند.

حضور علی خطیر با سابقه حضور در استقلال این ترس را در وجود هواداران پرسپولیس انداخته که مبادا در بزنگاه هایی که آنها نیاز به کمک فدراسیون و سازمان لیگ دارند با کادر جدید فدراسیون فوتبال با آنها همکاری نشود چرا که پیشتر در بسیاری از موارد، درخواست های باشگاه پرسپولیس با پاسخ مثبت فدراسیون و سازمان لیگ مواجه می شد.

 

او پیشتر که استقلال زیر نظر وزارت رفاه اداره می شد، معاون پارلمانی وزیر رفه وقت آقای کاظمی بود و برنامه ریزی های مربوط به باشگاه استقلال را او انجام می داد. نکته جالب اینکه استقلال در آن فصل به مقام قهرمانی رسید.

 

تا این لحظه شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال شده است و تکلیف حضور علی خطیر به عنوان دبیر کل فدراسیون، به سبب محرومیتی که در شهریور امسال گریبانگیرش شد، مشخص نیست.

شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران شد

پی نوشت: هواداران پرسپولیس امیدوار بودند از بین علی کریمی و کیومرث هاشمی یک به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شود که منافع باشگاه محبوب آنها به خطر نیفتد اما گزینه سومی که هیچکس تصورش را هم نمی کرد انتخاب شد.

دیدگاه کاربران 33 دیدگاه
  • احمد دهکردی 5 مارس 2021 / 5:36 ب.ظ

    از فصل بعد هوادارهای پرسپولیس فوتبال اروپا رو دنبال میکنند..

  • محمد 1 مارس 2021 / 8:55 ب.ظ

    آغا مقصر جدید نتیجه نگرفتن اس۶بعداز ادعاهای کذایی حاج محمود(برنامه ریزی نادرست لیگ،اتاق فکر ،دستهای پشت پرده ،زمین وزمان و..)امروز توسط حاج صمد مرفاوی در پی یک تیز هوشی اعلام کرد که توپ جم کنها به موقع توپ را نمی رساندن وسیستم رادیویی داورها مشکل داشت احسن براین نکته فنی

  • محمد 1 مارس 2021 / 6:38 ب.ظ

    آغا دارندگی وبرازندگی وقتی بی عرضه اید تحصیلکرده ندارید چکار کنیم ما مگه رئیس جمهور رفت در خونه جهرمی پرسید که طرفدار کدوم تیمه چرا خودتون را اصلاح نمیکنید چرا درک وشعورتون را بالا نمی بریدچراواقعیات را نمی پذیرید البته میدونید ولی به علی چپ میزنید صم بکم فلا عم..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید