کد خبر:2453
پ

واکنش دروازه بان پرسپولیس به حذف عکس وریا غفوری: به لوگوی باشگاه توهین کرد!

دروازه‌بان سرخپوشان در واکنش به سوالی که پیرامون حذف عکس ووریا غفوری از صفحه اینستاگرامش از وی پرسیده شد توضیحات جالبی مطرح کرد.   بیرانوند در حاشیه تست کرونای امروز بازیکنان پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاران گفت: اتفاقا می‌خواستم این موضوع را برای هواداران عزیز روشن کنم. شب گذشته با ووریا غفوری هم صحبت کردم. […]

دروازه‌بان سرخپوشان در واکنش به سوالی که پیرامون حذف عکس ووریا غفوری از صفحه اینستاگرامش از وی پرسیده شد توضیحات جالبی مطرح کرد.

 

بیرانوند در حاشیه تست کرونای امروز بازیکنان پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاران گفت:

در اقدامی عجیب | بیرانوند عکس وریا غفوری را Crop کرد

اتفاقا می‌خواستم این موضوع را برای هواداران عزیز روشن کنم. شب گذشته با ووریا غفوری هم صحبت کردم. زمانی که از کوهنوردی با غفوری برگشتیم یک استوری منتشر کردم که بعد از دو روز او جواب استوری‌ام را نداد. با خودم تصور کردم غفوری دوست ندارد به هواداران بگوید با علیرضا بیرانوند به کوهنوردی رفته است. از غفوری سوال کردم چرا عکس را در اینستاگرامت منتشر نکردی که او گفت چون آرم پرسپولیس روی پیراهن تو بود این کار را انجام ندادم.من هم به او گفتم ما با هم به کوه رفته‌ایم و هر طور که صلاح است اقدام کن. این تصمیم خود غفوری بود.

بیرانوند تأکید کرد: غفوری دوست صمیمی‌ام است و دیروز هم با هم بودیم و حتی با هم تمرین هم کردیم ولی چون من عکس او را در استوری اینستاگرامم منتشر کرده بودم وقتی دیدم او این کار را انجام نداده عکس او را کات کردم. با خودم گفتم شاید او دوست نداشته باشد عکسش در کنارم منتشر شود. تصورم این بود که شاید هواداران تیم حریف از دست او ناراحت شوند.

وی افزود: جالب است همان عکسی را که من در استوری منتشر کردم غفوری هم منتشر کرد و در این یکی دور روز هم این اتفاق افتاد و هواداران استقلال به من پیغام دادند که غفوری مردانگی کرده و عکس تو را گذاشته اما تو عکس او را بریدی.من حرف هواداران عزیز استقلال را تحمل می‌کنم و هر چه دوست دارند بگویند ولی باز به خاطر آنکه آنها چنین حرف‌هایی نزنند یک عکس دیگر از غفوری منتشر کردم. تأکید می‌کنم غفوری خودش به خاطر آرم پرسپولیس روی پیراهن من عکس را منتشر نکرده بود ولی این تصمیم با خودش بود. جدای از فوتبال با غفوری خیلی دوست هستیم اما انصافاً دیروز خیلی ناراحت شدم که چرا هواداران استقلال وقتی چیزی را نمی‌دانند به من حمله کردند. از اول فوتبال هم همیشه این هواداران به من حمله می‌کردند و از این موضوع ناراحت هم نمی‌شوم.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید