کد خبر:15044
پ

واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به آرزوی جنجالی مهدی فنونی زاده برای اولسان

در شرایطی که پرسپولیس موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان شده و خود را مهیای دیدار با اولسان هیوندایی کره جنوبی می‌کند، فضای رقابتی در فوتبال ایران به سمتی رفته که تصاویر و صحبت‌های جالب توجهی از سوی رقبای داخلی برای حریف کره‌ای پرسپولیس شکل گرفته است.   پست جنجالی مهدی فنونی زاده و […]

در شرایطی که پرسپولیس موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان شده و خود را مهیای دیدار با اولسان هیوندایی کره جنوبی می‌کند، فضای رقابتی در فوتبال ایران به سمتی رفته که تصاویر و صحبت‌های جالب توجهی از سوی رقبای داخلی برای حریف کره‌ای پرسپولیس شکل گرفته است.

 

پست جنجالی مهدی فنونی زاده و آرزوی قهرمانی اولسان

 

واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به آرزوی جنجالی مهدی فنونی زاده برای اولسان

واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به آرزوی جنجالی مهدی فنونی زاده برای اولسان

وحید قلیچ، دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان می‌گوید: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به جز نفراتی که محروم هستند دیگر مشکلی ندارد و سایر بازیکنان را در اختیار دارد. اینکه دو بازی قبلی لغو شد به نظرم درست نبود و بهتر بود بازی مقابل ذوب آهن برگزار می‌شد ولی به هر حال تصمیمی بود که خودشان گرفتند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شناختش از حریف این تیم در فینال لیگ قهرمانان گفت: در مورد حریف هم به نظرم تیم ژاپنی حریف مناسب تری بود ولی در کل امیدوارم بچه‌ها غیرت از خودشان نشان دهند و با دست پر به ایران برگردند. اینکه می‌گویند فلان بازیکن نیست و آن یکی محروم است به این چیزها ربطی ندارد و پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران را در هر پست در اختیار دارد. همین حامد لک خودش یک وزنه برای تیم است و به نظرم خیلی خوب شد که بیرانوند رفت و او به جایش آمد و دیگر در دروازه مشکلی نداریم.

 

قلیچ درباره اتفاقات اخیر در خصوص آرزوی موفقیت برای حریف این تیم و پست اینستاگرامی اخیر مهدی فنونی‌زاده که پرسپولیس را تیم وزیر ورزش معرفی کرده و برای اولسان آرزوی موفقیت داشته هم گفت: مهدی فنونی‌زاده دیگر دارد رفتارهایی می‌کند که پیشکسوتان فوتبال دوست نداشته باشند با او روبرو شوند و بهتر است کمی رفتارش را کنترل کند. کاری با سلطانی فر ندارم ولی پرسپولیس نماینده ایران است و من به شخصه می‌گویم خاک بر سر من اگر روزی برای نماینده فوتبال ایران مقابل یک تیم خارجی آرزوی موفقیت کنم. به خدا قسم اگر استقلال بود از ته دل برایش آرزوی موفقیت داشتم.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • ابی 15 دسامبر 2020 / 9:41 ق.ظ

    اگه استقلال وطن فروشی کرده شما لنگیا 10 برابر استقلالی ها وطن فروشی کردین بی شرفا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید