کد خبر:47554
پ

والتر ماتزاری ایتالیایی سرمربی پرسپولیس شد

رسانه های ایتالیایی از نهایی شدن حضور والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید پرسپولس خبر دادند. والتر ماتزاری ایتالیایی سرمربی پرسپولیس شد جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی ضمن اشاره به این موضوع، انتخاب ماتزاری به عنوان سرمربی پرسپولیس را نهایی دانست. او سابقه کار در اینترمیلان و واتفورد را در کارنامه دارد و فصل […]

رسانه های ایتالیایی از نهایی شدن حضور والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید پرسپولس خبر دادند.

والتر ماتزاری ایتالیایی سرمربی پرسپولیس شد

جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی ضمن اشاره به این موضوع، انتخاب ماتزاری به عنوان سرمربی پرسپولیس را نهایی دانست. او سابقه کار در اینترمیلان و واتفورد را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز سرمربی ناپولی پرستاره بود که به دلیل عملکرد ضعیفش از کار برکنار شد.

کارنامه عملکرد والتر ماتزاری در 5 سال گذشته

سرمربی 62 ساله ایتالیایی پرسپولیس مدرک پرولایسنس یوفا را دارد و به اجرای سیستم 3-3-4 علاقه زیادی دارد. او پس از هدایت تورینو در فصل 2017/2018 به مدت 4 فصل تیم نداشت و در فصل 2021/2022 به کالیاری پیوست و به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار ششد. سپس در فصل 2022/2023 او تیم نداشت و در فصل 2023/2024 به هدایت ناپولی رسید که باز هم به دلیل نتایج ضعیف اخراج شد. این مربی 62 ساله در طول 23 سال عمر مربیگری اش تنها موفق به کسب یک جام شده و آن هم جام حذفی ایتالیا بوده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید