کد خبر:1466
پ

موسوی به رسول پناه: فوراً کمک 7 میلیاردی من به پرسپولیس را تکذیب کنید

به نظر می رسد حاشیه های مرد جنجالی چند ماه اخیر فوتبال ایران که در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقش آفرینی کرده تمامی ندارد و بار دیگر او در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است.   موسوی به رسول پناه: فوراً کمک 7 میلیاردی من به پرسپولیس را تکذیب کنید از قرار […]

به نظر می رسد حاشیه های مرد جنجالی چند ماه اخیر فوتبال ایران که در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقش آفرینی کرده تمامی ندارد و بار دیگر او در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است.

 

موسوی به رسول پناه: فوراً کمک 7 میلیاردی من به پرسپولیس را تکذیب کنید

موسوی به رسول پناه: فوراً کمک 7 میلیاردی من به پرسپولیس را تکذیب کنید

از قرار معلوم در مقطعی که باشگاه پرسپولیس قصد داشت مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را بپردازد مهدی رسول پناه از موسوی که دوستی صمیمی با یکدیگر داشتند، درخواست کمک مالی می‌کند. از همین رو موسوی ۷ میلیارد تومان (که در فضای مجازی ۸میلیارد عنوان شده بود) را در اختیار مهدی رسول پناه قرار می‌دهد تا بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شود.

در آن زمان بنا به دلایلی رسول‌پناه خیلی زود ۴ میلیارد تومان این مبلغ را به موسوی بر می‌گرداند اما دو میلیارد تومان آن را مستقیما در باشگاه پرسپولیس هزینه می‌کند. البته مشخص نیست یک میلیارد تومان دیگر چطور هزینه شده است. نکته حائز اهمیت و جالب ماجرا اینجاست که رسول پناه برای ضمانت این سه میلیارد تومان چک یکی از کارمندانش را به موسوی می‌دهد تا بعدا این چک را وصول کند.

پس از رسانه‌ای شدن این مساله موسوی در یک تماس تلفنی خطاب به رسول پناه می‌گوید:« چه کسی این موضوع را رسانه‌ای کرده است؟ چون حالا هواداران استقلال حاشیه زیادی برای من درست می‌کنند. لطفا هر چه سریعتر این موضوع را تکذیب کنید.» رسول‌پناه هم در پاسخ از عضو هیات مدیره استقلال می‌خواهد این موضوع از طرف او هم تکذیب شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید