کد خبر:3320
پ

مهدی ترابی به لشگر غایبین پرسپولیس مقابل پیکان پیوست

دستان یحیی گل محمدی در دیدار مقابل پیکان تا حدی بسته است چرا که شمار محرومین و مصدومین این تیم هر روز رو به افزایش است و این موضوع کار را برای چیدن ترکیب ایده آل سرمربی سخت می کند. در آخرین شوکی که البته از مدتها قبل نیز مشخص بود و به سبب شیوع […]

دستان یحیی گل محمدی در دیدار مقابل پیکان تا حدی بسته است چرا که شمار محرومین و مصدومین این تیم هر روز رو به افزایش است و این موضوع کار را برای چیدن ترکیب ایده آل سرمربی سخت می کند. در آخرین شوکی که البته از مدتها قبل نیز مشخص بود و به سبب شیوع کرونا به دست فراموشی سپرده شده بود، با خبر شدیم مهدی ترابی به دلیل 4 کارته بودن از حضور در دیدار مقابل پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر محروم است. در ادامه لیست غایبین پرسپولیس در مقابل پرسپولیس را مرور می کنیم.

 

برنامه بازیهای باقیمانده پرسپولیس

 

آخرین اخبار پرسپولیس

 

لیست خرید پرسپولیس 99

مهدی ترابی به لشگر غایبین پرسپولیس مقابل پیکان پیوست

مهدی ترابی به لشگر غایبین پرسپولیس مقابل پیکان پیوست

همانطور که در اخبار مطلع شدید، قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه پرسپولیس فسخ شد و این بازیکن قطعاً در دیدار مقابل پیکان حضور نخواهد داشت. از دیگر غایبین پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان می توان به محمد انصاری اشاره کرد که با مصدومیت پارگی رباط صلیبی تا 6 ماه دور از میادین خواهد بود و بازیهای ابتدایی فصل بیستم را نیز از دست خواهد داد. علیرضا بیرانوند نیز دیگر غایب پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان خواهد بود چرا که حتی در صورتی که او به بلژیک سفر نکند، طبق قراردادی که با باشگاه انتوروپ منعقد کرده، دیگر حق شرکت در بازیهای پرسپولیس را نخواهد داشت. از گوشه و کنار خبر می رسد محمد نادری نیز به سبب اتمام تاریخ قراردادش با پرسپولیس در 31 خرداد 99، احتمالاً نتواند پرسپولیس را مقابل پیکان همراهی کند که البته صحت و سقم این موضوع بر ما پوشیده است. عدم مراجعت کریستین اوساگونا به ایران نیز باعث شده تا او نیز حتی در صورت بازگشت به تهران، نتواند مقابل پیکان به میدان برود چرا که طبیعتاً از امادگی بدنی به دور خواهد بود و در تمرینات گروهی شرکت نکرده است.

گفته می شود به سبب دیر اضافه شدن بشار رسن به تمرینات گروهی، او نیز کار را از روی نیمکت مقابل پیکان آغاز خواهد کرد؛ البته آمادگی بالای سیامک نعمتی در بازیهای تدارکاتی، خیال یحیی را در میانه میدان راحت کرده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید