کد خبر:37688
پ

مبلغ قرارداد ساپینتو پائینتر از یحیی گل محمدی | ماکت سیمئونه و کونته در ایران!

در حالی که گمانه زنی های زیادی در خصوص مبلغ قرارداد ساپینتو در برخی رسانه ها به خصوص رسانه های نزدیک به باشگاه رقیب استقلال منتشر شده است؛ رسانه های پرتغالی مدعی شدند ساپینتو با قراردادی 450 هزار دلاری با استقلال به تافق رسیده است.   مبلغ قرارداد ساپینتو پائینتر از یحیی گل محمدی | […]

در حالی که گمانه زنی های زیادی در خصوص مبلغ قرارداد ساپینتو در برخی رسانه ها به خصوص رسانه های نزدیک به باشگاه رقیب استقلال منتشر شده است؛ رسانه های پرتغالی مدعی شدند ساپینتو با قراردادی 450 هزار دلاری با استقلال به تافق رسیده است.

 

مبلغ قرارداد ساپینتو پائینتر از یحیی گل محمدی | ماکت سیمئونه و کونته در ایران!

بسیاری از رسانه های پرتغالی با پوشش مراسم معارفه ساپینتو در استقلال به این نکته اشاره کردند که ساپینتو که پیشنهاد چشمگیری در پرتغال روی میز نداشت، کار در ایران را برای سال اول با 450 هزار دلار پذیرفته است. طبق گفته رسانه های پرتغالی ساپینتو با 3 دستیار خود در استقلال حضور خواهد داشت و یک دستیار ایرانی نیز در کنار آنها حاضر خواهد بود. بر طبق گفته یک منبع رسمی در باشگاه استقلال، کل مبلغ قرارداد سایپنتو و دستیارانش بالغ بر 800 هزار دلار خواهد بود و شرایط همکاری در سال دوم، منوط به رضایت طرفین از یکدیگر است و هم راه فسخ برای ساپینتو باز است و هم راه تمدید اتوماتیک با 20 درصد افزایش قرارداد فعلی برای سال دوم.

 

هر چه که هست، با قیمت دلار امروز هم که حساب کنیم، مبلغ قرارداد ساپینتو برای یکسال، حدود 13 میلیارد تومان خواهد شد که برای دو سال، این عدد به 26 میلیارد تومان می رسد. این در حالیست که مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی حدود 40 میلیارد تومان است که تفاوت فاحشی با قرارداد ساپینتوی پرتغالی دارد.

 

همانطور که در سوابق ساپینتو در تیم های قبلی اش اشاره کردیم، او یک مربی کاملاً نوسانی است و هم می تواند در قامت یک قهرمان ظاهر شود و هم با تیمهایش در انتهای فصل به دسته پائینتر سقوط کند. سبک اخلاقی وی شباهت زیادی به مربیانی همچون آنتونیو کونته، دیگو سیمئونه و ژوزه مورینیو دارد و باید دید ماکت این مربیان بزرگ می تواند در فوتبال ایران به موفقیت برسد یا خیر؟

کلیدواژه : استقلالساپینتو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید