کد خبر:41799
پ

لیونل مسی در نقش وریا غفوری فرو رفت

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای که پس از بازی پربرخورد مقابل هلند داشت، به یکباره به یکی از بازیکنان هلند واکنش نشان داد که همین صحبت های او به سوژه رسانه ها تبدیل شد. خلاصه بازی آرژانتین و هلند + پنالتی ها پیشتر وریا غفوری بازیکن سابق استقلال نیز در اعتراض […]

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای که پس از بازی پربرخورد مقابل هلند داشت، به یکباره به یکی از بازیکنان هلند واکنش نشان داد که همین صحبت های او به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

خلاصه بازی آرژانتین و هلند + پنالتی ها

پیشتر وریا غفوری بازیکن سابق استقلال نیز در اعتراض به دوربین یکی از رسانه ها چنین واکنشی را از خود نشان داده بود.

گفتنیست بازی هلند و آرژانتین با 14 کارت زردی که به همراه داشت، پر اخطارترین بازی تاریخ جام جهانی لقب گرفت. قضاوت این دیدار را متیو لاهوز بر عهده داشت.

درگیری بین بازیکنان دو تیم زمانی اوج گرفت که مهاجم هلند در دقیقه 90+11 توانست گل مساوی را به ثمر برساند و این در حالی بود که کادر فنی و بازیکنان آرژانتین اعتراض شدیدی به وقت های اضافه و این گل داشتند و در نهایت در وقت های اضافه، بازیکنان دو تیم از خجالت هم در آمدند که دنزل دامفریس از هلند اخراج شد.

مسی که به واسطه اختلافاتش با لوئیز فن خال در بارسلونا نمی خواست بازنده این دیدار باشد، پس از به ثمر رساندن گل خود، برای هلندی ها شکلک در آورد و پس از قطعی شدن صعود آرژانتین در ضربات پنالتی نیز بازیکنان آرژانتین به سمت بازیکنان هلند، شکلک در آوردند تا آلبی سلسته در یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ جام جهانی به نیمه نهایی صعود کند.

کلیدواژه : لیونل مسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید