کد خبر:31808
پ

قسمت دوم افشاگری های دستیار در مورد دلالی یحیی گل محمدی

مجید نوروزی دستیار یحیی گل محمدی در تیم پدیده به تازگی دست به افشاگری علیه مافیای جا به جایی بازیکن در فوتبال ایران زد و به نقش سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی در فعل و انفعالات پشت پرده در دلالی از بازیکنان پرداخت.   قسمت دوم افشاگری های دستیار در مورد دلالی یحیی گل محمدی […]

مجید نوروزی دستیار یحیی گل محمدی در تیم پدیده به تازگی دست به افشاگری علیه مافیای جا به جایی بازیکن در فوتبال ایران زد و به نقش سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی در فعل و انفعالات پشت پرده در دلالی از بازیکنان پرداخت.

 

قسمت دوم افشاگری های دستیار در مورد دلالی یحیی گل محمدی

نوروزی در صحبتهایش به نکات جالبی اشاره کرد . او مدعی شد، بازیکنی مثل امید عالیشاه برای ماندن در تیم پرسپولیس مجبور شد تا مدیر برنامه هایش را عوض کند و با مدیر برنامه ای که گل محمدی تعیین کرده کار کند تا به سرنوشت ربیع خواه و محمد انصاری دچار نشود.

او به اتفاق عجیب در خصوص انتقال رضا اسدی، شهریار مغانلو و مهدی مهدی خانی به پرسپولیس پرداخت. نکته مشترک در خصوص این سه بازیکن اینکه هر سه بازیکن را پرسپولیس می خواست اما ابتدا این سه بازیکن به تیمی خارجی پیوستند و سپس با مبلغی گزاف به پرسپولیس پیوستند. نوروزی معتقد است در این سناریو، بازیکن مستقیماً به پرسپولیس نمی آید و به واسطه بازی در خارج از کشور ولو به مدت یک نیم فصل و حتی سکونشینی و نیمکت نشینی، مبلغ قرارداد او بالاتر می رود و در نتیجه پورسانت آقایان از این انتقال نیز افزایش پیدا می کند.

او در ادامه به تماس مسئولین پرسپولیس با بازیکنان حریف و بر هم زدن تمرکز آنها قبل از بازی مستقیم با تیم مذکور اشاره کرد که در صورت صحت این ادعاها، باید فاتحه این فوتبال را خواند.

قسمت دوم از افشاگری جنجالی مجید نوروزی علیه گل محمدی

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 13 اکتبر 2021 / 12:57 ب.ظ

    حالا این اختاپوس کچل به همراه دستیاراش نقشه دارن برای اسکویچ و تیم ملی

  • کوروش 13 اکتبر 2021 / 9:50 ق.ظ

    به نظر من فساد در فوتبال یه طرف قضیه ست طرف دیگرش تطهیر مفسد و فاسد جلوه دادن آدمهای درست توسط سایتها و رسانه های بی شرف است پس اتهامات و دلقک بازیهای سخیف و بی مزه دلقک شبکه 5 و جوسازیها در سایتها و فضای مجازی علیه برادران مجیدی به همین دلیل بوده که اعترافات درست و مستند دستیار و مدیرعامل سابقشونو پوشش بده ، در مورد تماس با بازیکنان قبل از بازیها هم نمونه های زیادی هم از گذشته و هم الان وجود دارد ، : مدافع و کاپیتان فصل قبل گل گهر با دروازبانشون حقیقی در بازی 5 صفر – که الان توپیروزیه – اثبات ادعا نمیخواد کاملاً معلومه و فاتحه فوتبال خوندست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید