کد خبر:1445
پ

قانون جدید FIFA / کارت زرد برای پرتاب آب دهان

از زمان روی کار آمدن اینفانتینو، رئیس فعلی فیفا، تغییرات زیادی در قوانین فوتبال ایجاد شده است و حالا ویروس کرونا باعث شده تا فیفا چند قانون جدید مانند 5 تعویضه شدن بازی ها را در دست بررسی قرار دهد. اما یک قانون جدید در حال به تصویب رسیدن است که کار را برای بازیکنان […]

از زمان روی کار آمدن اینفانتینو، رئیس فعلی فیفا، تغییرات زیادی در قوانین فوتبال ایجاد شده است و حالا ویروس کرونا باعث شده تا فیفا چند قانون جدید مانند 5 تعویضه شدن بازی ها را در دست بررسی قرار دهد. اما یک قانون جدید در حال به تصویب رسیدن است که کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.
رئیس کمیته پزشکی فیفا پیشنهاد داد به بازیکنانی که در میدان آب دهان پرتاب می‌کنند یک کارت زرد داده شود تا این عادت نامناسب ترک شود.

 

قانون جدید FIFA / کارت زرد برای پرتاب آب دهان

قانون جدید FIFA / کارت زرد برای پرتاب آب دهان

به نقل از تلگراف، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث خواهد شد تا به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌ای شود. میشل دوخ رئیس کمیته پزشکی فیفا گفت:

پرتاب آب دهان در میدان مسابقه مساله‌ای است که باید هر چه سریعتر آن را حل کرد. برای سلامت بازیکنان در میدان باید این عادت را ترک کرد. چنین رفتاری در فوتبال شیوع پیدا کرده است.

او ادامه داد:

به نظر پرتاب آب دهان اصلا عادت مناسبی نیست و به همین خاطر وقتی بازی ها از سرگرفته می‌شود باید از آن دوری کرد. سوال اینجا است که آیا می‌توان بازیکنانی را که چنین رفتاری را در میدان انجام می‌دهند جریمه کرد؟ به نظرم باید جریمه کرد و کارت زرد نشان داد. پرتاب آب دهان اصلا بهداشتی نیست و وسیله‌ای برای شیوع ویروس کرونا خواهد بود. باید به شدت از عادت دوری کرد.

رئیس کمیته پزشکی فیفا تاکید کرد که فعلا شرایط از سرگیری فوتبال وجود ندارد و تا ماه سبتامبر بازی برگزار نشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید