فیلم کودک آزاری و اذیت چوپان استقلالی (14+)
سایت بتاکاپ – در ساعات گذشته فیلمی در فضای مجازی بازنشر شده که دو جوان با اذیت یک کودک چوپان که هوادار استقلال است، گوشهای او را می کشند و وی را مجبور به گفتن جملاتی بر علیه تیم محبوبش می کنند. انتشار این فیلم به شدت افکار عمومی را جریحه دار کرده و موضع […]
سایت بتاکاپ – در ساعات گذشته فیلمی در فضای مجازی بازنشر شده که دو جوان با اذیت یک کودک چوپان که هوادار استقلال است، گوشهای او را می کشند و وی را مجبور به گفتن جملاتی بر علیه تیم محبوبش می کنند. انتشار این فیلم به شدت افکار عمومی را جریحه دار کرده و موضع گیریهای تندی حتی از سوی هواداران فهیم رقبای استقلال به همراه داشته است؛ انتظار می رود باشگاه استقلال با پیگیری قضائی این اتفاق و شناسایی عواملی که در این کلیپ کودک آزاری کرده اند، از هوادار خردسال خود به نوعی دلجویی کرده و متخلفین را به سزای عملشان برساند.
فوری | هویت کودک چوپان استقلالی شناسایی شد
اگر از هویت کودک یا عوامل کودک آزاری اطلاع دارید، آن را در اختیار مسئولین بلشگاه استقلال و پلیس فتا قرار دهید تا با برخورد قاطع با چنین رفتارهای وحشیانه ای، درس عبرتی برای دیگران و پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه شود.
خخخخخخخخ من چند سال پیش تو فوتبال محله یه کیسه توهین کرد به پرسپولیسی ها فحش ناموسی داد با پا زدم تو خایه اش پدرشو در آوردم از شیش سالگی که هوادار پرسپولیس بودم تا الان که بیست و سه سالمه تو دو چیز حساسم یکی کسی به پرسپولیس توهین بکنه و یکی به کریس رونالدو اگه حسام ملکی و میثم فراهانی هم گیرشون بیارم سرشون رو از تنشون جدا میکنم هر جای ایران باشید گیرتون میارم گوشتون رو می برم
من تاجی ام تا چشت درآد …. تو عشق شپش داری ….. لنگ حقیررررررر . حالا خیلی حساس تر شدی!؟خواستی آدرس بدم همدیگه رو ببینیم ببینم مادر کدوممون از بچگی ما رو سفت بسته!؟ 💪💙 آمدی بیا کرمانشاه بعد پیام بده بیام…
آدمین نظرات رو ثبت کن جان پدرت تا این کیسه ها رو به طویله هدایت بکنم این بی هویت های که پشت گوشی دارن گ…. خوری میکنن هنوز مای بی بی میبدن برای ما آدم شدن
داداش خیلی لفظای تندی به کار میبری اخه. قابل انتشار نیستن
مخلصتم ادمین ولی این جوجه کیسه ها رو باید به سزای توهین هاشون برسونم
دم شما گرم. همه با هم رفیقیم و هموطن. رعایت کنیم. به اقای فراهانی و ملکی هم تذکر داده شد پست تحریک امیز منتشر نکنن
همین طور کیسه ها از توهین ناراحت میشن ما پرسپولیسی ها هم از توهین آقایون ملکی و فراهانی ناراحت میشیم و از اینکه به آنها تذکر میدهید تشکر ویژه داریم ادمین جان
ادمین محترم با درود و خسته نباشید . نظرهای ما را بگذار نه حرف رکیک زدیم نه تهدید آقایان ملکی و فراهانی! در ضمن پست تحریک آمیز کدومه!!!!!!!؟ خبر را منتشر کردن که تمام خبرگزاری ها گفتن! این ناشناس دهه هشتادی هنوووز نمیفهمه اگر شرافت و گذشت و شخصیت بناکاپی ها نبود ایشان الان بوسیله پلیس فتا بجرم تهدید و ارعاب و خودنمایی باید در قفس قانون خانواده ملاقاتش میکردم! شما نظر این کودک را گذاشتین تاجی ها هم حساس شدن بجای آقای ملکی و فراهانی جوابشه دادن! تا گ….خوری نکنه.
دهه ۸۰ برو بستنیش خوشمزه تره ! تویی و که هنووووز اینقدررررر کودکی نمیفهمی تهدید و ارعاب جرم هست . همینکه علنا به آقایان ملکی و فراهانی تهدید میکنی باید عذرخواهی کنی و ممنون باشی که شکایات به فتا نکردن! اینقدر با شخصیت و فروتن هستن که امثال تو نادان و بی تجربه یا چه عرض کنم روانی دهن گشادشان را باز میکنن و چیزی که لایق خودشونو به دیگران میگن بازهم عکس العمای نشان نمیدن حداقل خجالت بکش! نظر بی محتوایی را بگذار و گم شو…. تو که خودنمایی و ابراز خشونت و قلدری در فضای مجازی میکنی بله درمجااااااازی!!!!!!؟ باید منتظر یا جواب دیگران باشی یا اینکه قانون دم کثیفت را بگیره بندازه توی قفس!
من از 3 سالگی استقلالی بودم تا الان که 17/5 سالمه ولی همیشه توهین به استقلالیا رو دیدم و بسیار حساسم کسی به استقلالیا توهین کنه بدجوری جوابشو میدم در ضمن تو دستت به توپ های فراهانی و ملکی نمیرسه چه برسه به اینکه بخای گوشاشونو ببری حرفت خیلی خنده دار شما لنگیا کری خونی عادیتون توهین و فحشه لنگی کثیف بی اصالت که باشی همین میشه
تو هنوز بالغ نشدی داری پرویی میکنی میام مارم رو میزارن تو صندوق عقبت جوجه کیسه ادمین ثبت کن نظرات رو
داداش ابی (آبی) بزرگ مایی 💙💙💙💙
نوکرتم داداش تاجی منم کرمانشاهیم💙💙💙💙
خدا ۲۰ کرمانشاه ۱۹ 💙💪 پاینده باشی آبرا .جاوید تاج . ماندگار تا ابد……….
من یک پرسپولیسی هستم اما این حروم زادها را بگیرید و به سزای اعمالشان برسونید
این افراد سادیسم دارند وبشر نیستند
کاش سلطانیفر این چیزارو میدید دست از سرمون برمیداشت زندگی جوانامون ب همین تیم بستگی داره
لعنت بهش اگ دستم بهش برسه با اسید میسوزونمش روزم خراب شد بعد از دیدن کلیپ