کد خبر:1984
پ

فوری | کناره گیری 9 تیم از سری آ ایتالیا جدی شد

داستان کرونا در کشورهای اروپایی جدی تر از آنچه در ایران دنبال می شود، پیگیری می شود و پس از آنکه مسئولین برگزاری کننده لیگ برتر انگلیس مدعی شدند اگر حتی یک تیم مخالف شروع بازیها باشد، تصمیم دیگری برای ادامه رقابتها گرفته خواهد شد، اینبار از ایتالیا خبر می رسد که 9 تیم از […]

داستان کرونا در کشورهای اروپایی جدی تر از آنچه در ایران دنبال می شود، پیگیری می شود و پس از آنکه مسئولین برگزاری کننده لیگ برتر انگلیس مدعی شدند اگر حتی یک تیم مخالف شروع بازیها باشد، تصمیم دیگری برای ادامه رقابتها گرفته خواهد شد، اینبار از ایتالیا خبر می رسد که 9 تیم از 20 تیم حاضر در سری آ ایتالیا، پروتکل های بهداشتی وضع شده برای ادامه رقابتها را قبول ندارند و به همین دلیل در آستانه کناره گیری از رقابتهای این فصل هستند.

 

فوری | کناره گیری 9 تیم از سری آ ایتالیا جدی شد

فوری | کناره گیری 9 تیم از سری آ ایتالیا جدی شد

بنا بر ادعای رسانه‌های ایتالیایی برخی تیم‌های حاضر در سری آ، اتحادیه بازیکنان و انجمن نمایندگان بازیکنان، مخالفت خود را با پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات علنی کرده‌اند.
مخالفان می‌گویند اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، باید کل تیم وارد قرنطینه 15 روزه شوند، اما شاید مانند بوندسلیگا تنها فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده است به قرنطینه برود و سایر افراد تحت آزمایش قرار بگیرند.
باشگاه‌هایی مانند ناپولی و اینتر مخالف پروتکل تعیین‌شده هستند. حتی گفته می‌شود 9 تیم حاضر در سری آ در صورت عدم توجه به خواسته‌های‌شان از بازی در ادامه فصل کناره‌گیری می‌کنند.

 

پی نوشت: به نظر می رسد ایران تنها کشوری است که مسئولین سازمان لیگش به طور دیکتاتوری و بدون در نظر گرفتن نظر تیمها، تصمیمات خود را اجرایی می کند و این در حالیست که الگوی دوستان فوتبال اروپا بوده و شاید بهتر باشد، احترام به نظر همه تیمها را در ابتدا سرلوحه کار خود قرار دهند.

کلیدواژه : سری آکرونا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید