کد خبر:43541
پ

فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی ایران نشد

در شرایطی که نام فلیکس سانچز به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده است، در ۷۲ ساعت اخیر مذاکرات فشرده و رو در رویی بین مهدی تاج و مدیران فدراسیون با این اسپانیایی در قطر صورت گرفته است. اما ساعاتی پیش خبر توافق نهایی او با تیم ملی اکوادور توسط رسانه […]

🔸

در شرایطی که نام فلیکس سانچز به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده است، در ۷۲ ساعت اخیر مذاکرات فشرده و رو در رویی بین مهدی تاج و مدیران فدراسیون با این اسپانیایی در قطر صورت گرفته است. اما ساعاتی پیش خبر توافق نهایی او با تیم ملی اکوادور توسط رسانه معتبر آ.اس رسانه ای شد.

فلیکس سانچز سرمربی جدید تیم ملی ایران

این مذاکرات سبب توافق‌های کلی بین طرفین شده و مسئولان فدراسیون حتی برنامه بازی دوستانه با روسیه را نیز به سانچز ارائه کرده‌اند که مورد استقبال او قرار گرفته است.

🔸

سانچز که در حال حاضر در قطر حضور دارد، با برخی بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور و حتی سرمربیان سابق تیم ملی نیز برای برعهده گرفتن این سمت صحبت کرده و از آن‌ها نیز مشورت گرفته است.

🔸

به نظر می‌رسد یکی از این نفرات هم کارلوس کی‌روش بوده است که سرمربی فعلی قطر به سرمربی سابق این کشور برای حضور در ایران پالس‌های منفی نشان داده است.

کلیدواژه : فلیکس سانچز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید