کد خبر:43039
پ

فرکانس شبکه MBC Persia در ماهواره یاهست، یوتلست و نایلست

با شروع برنامه صدای برتر، بسیاری به دنبال پیدا کردن فرکانس شبکه MBC Persia در ماهواره یاهست، یوتلست و نایلست هستند. فرکانس شبکه MBC Persia در ماهواره یاهست، یوتلست و نایلست شما می توانید شبکه mbc persia را از چند ماهواره مختلف دریافت نمائید. اما برای دریافت فرکانس کانال mbc persia با کیفیت فول HD […]

با شروع برنامه صدای برتر، بسیاری به دنبال پیدا کردن فرکانس شبکه MBC Persia در ماهواره یاهست، یوتلست و نایلست هستند.

فرکانس شبکه MBC Persia در ماهواره یاهست، یوتلست و نایلست

شما می توانید شبکه mbc persia را از چند ماهواره مختلف دریافت نمائید. اما برای دریافت فرکانس کانال mbc persia با کیفیت فول HD پیشنهاد می کنیم، از ماهواره یاهست استفاده نمائید.

چه برنامه ها، سریال هایی از شبکه mbc persia پخش می شود؟

این شبکه عربستانی با پوشش محتوا به زبان فارسی در سال های اخیر توانسته نظر مثبت بسیاری از ایرانیان در سراسر جهان را به خود جلب کند. تنوع در پخش فیلم ها و سریال های خارجی در این شبکه به همراه دوبله با کیفیت تر آن به شبکه های گروه GEM و Persiana باعث شده تا تعداد مخاطبین آن هر روز افزایش یابد. شما در شبکه mbc persia می توانید فیلم های سینمایی روز جهان را با زیرنویس فارسی تماشا کنید و از تماشای شوهای آمریکایی مثل ET که مربوط به آخرین اخبار سلبریتی ها و بازیگران هالیوودی است، لذت ببرید.

آخرین برنامه استعدادیابی که در mbc persia پخش شد با حضور چهره هایی همچون ابی، مهناز افشار و آرش با نام Persia got talent روی آنتن رفته بود.

مسئولین mbc با شناخت ذائقه مخاطبین ایرانی خود مبادرت به پخش سریال های ترکیه ای سازگار با فرهنگ ایرانی کرده اند. آنها برای ایجاد تنوع در برنامه های خود، در خلال پخش برنامه های مختلف، موزیک آهنگ هایی از خوانندگان ایرانی و خارجی را هم روی آنتن می برند. اما همچنان جای خالی پوشش مسائل ورزشی در این شبکه احساس می شود. یکی از جذاب ترین برنامه های شبکه mbc persia برنامه محبوب چندشنبه با سینا است که با رویکردی طنز سوء مدیریت مسئولین در ایران را به چالش می کشد.

اپلیکیشن پخش زنده شبکه mbc persia

در صورت دسترسی نداشتن به ماهواره برای تماشای شبکه MBC پرشیا و برنامه صدای برتر شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش زنده mbc persia را تماشا کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید