کد خبر:46085
پ

فرود جت شخصی النصر و رونالدو در فرودگاه گمنام ایرانی | هتل اسپیناس میزبان است؟

با توجه به پرواز جت شخصی حامل بازیکنان النصر به سمت تهران، بسیاری از علاقه مندان به رونالدو و سایر ستاره های النصر در ایران نمی دانند در کدام فرودگاه باید منتظر ورود رونالدو و دوستانش باشند. فرود جت شخصی النصر و رونالدو در فرودگاه گمنام ایرانی | هتل اسپیناس میزبان است؟ این اتفاق به […]

با توجه به پرواز جت شخصی حامل بازیکنان النصر به سمت تهران، بسیاری از علاقه مندان به رونالدو و سایر ستاره های النصر در ایران نمی دانند در کدام فرودگاه باید منتظر ورود رونالدو و دوستانش باشند.

فرود جت شخصی النصر و رونالدو در فرودگاه گمنام ایرانی | هتل اسپیناس میزبان است؟

فرود جت شخصی النصر و رونالدو در فرودگاه گمنام ایرانی | هتل اسپیناس میزبان است؟

این اتفاق به دلیل مسائل امنیتی رخ داده و گفته می شود به منظور جلوگیری ز ازدحام و هرگونه بی نظمی در ورود کاروان النصر به تهران، نام فرودگاه میزبان جت شخصی باشگاه النصر اعلام عمومی نشده است تا از حضور انبوه هواداران قبل از ورود به فرودگاه جلوگیری به عمل آید. حضور رونالدو در ایران یک تبلیغات بزرگ برای کشور محسوب می شود و حالا چشمان بسیاری از هواداران رونالدو در سراسر جهان به تهران و ایران دوخته شده است. طبیعتاً هرگونه خاطره بد یا اتفاق ناگوار در 48 ساعتی که رونالدو در تهران حضور دارد، تبعات تبلیغاتی منفی و سنگینی برای کشور به همراه خواهد داشت. از همین رو، نیروهای امنیتی در بالاترین سطح آماده باش و اسکورت امنیتی در مشایعت کاروان النصر به سر می برند تا مشکلی برای تیم عربستانی و شخص رونالدو در این سفر کوتاه به تهران پیش نیاید.
گفته می شود خیل عظیم هواداران رونالدو با توجه به شایعه اسکان تیم النصر در هتل اسپیناس تهران، هم اکنون در مقابل این هتل حضور دارند. بر طبق شنیده ها، هواپیمای حمل بازیکنان النصر ساعت 11 به تهران خواهد رسید.
امیدواریم آبروریزی که برخی از ایرانیان در جریان مسابقات جام جهانی روسیه در مقابل هتل اسکان تیم ملی پرتغال به بار آوردند اینبار تکرار نشود. در آن مقطع برخی به منظور بر هم زدن آرامش رونالدو و جلوگیری از استراحت و خواب مناسب او قبل از بازی با ایران، تا صبح مقابل هتل تیم ملی پرتغال سر و صدا ایجاد کردند.

IMG_4885

گفته می شود تصویر زیر مربوط به محل اسکان رونالدو در هتل اسپیناس است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید