علت خوشحالی استقلالی ها از شکست پرسپولیس: مصاحبه وزیر جنجالی!
بتاکاپ – در حالی که پیشتر کری خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس را در سطوح معقول تری دیده بودیم به نظر می رسد پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، فصل جدیدی از کری خوانی بین هواداران و البته بازیکنان استقلال و پرسپولیس به وجود آمده که به نظر می […]
بتاکاپ – در حالی که پیشتر کری خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس را در سطوح معقول تری دیده بودیم به نظر می رسد پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، فصل جدیدی از کری خوانی بین هواداران و البته بازیکنان استقلال و پرسپولیس به وجود آمده که به نظر می رسد این موضوع مستقیماً به صحبتهای تنش زای چند روز قبل وزیر ورزش در خصوص فینال های آسیایی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد.
علت خوشحالی استقلالی ها از شکست پرسپولیس: مصاحبه وزیر جنجالی!

مشخص نیست سلطانی فر عمداً سا سهواً فینال های آسیایی استقلال را در مصاحبه قبل از بازی پرسپولیس و اولسان، سانسور کرده یا خیر اما هر چه که هست این صحبتهای تنش زا در نهایت منجر به این شد که بسیاری از هواداران استقلال بابت این اتفاق برای شکست پرسپولیس در فینال ثانیه شماری کنند تا با نتیجه این فینال، برای وزیر ورزش و سایر وزرایی که در امور مملکت را رها کرده بودند و بر روی این فینال متمرکز شدند، کری بخوانند و جالبتر اینکه در بسیاری از نظرسنجی ها، هواداران استقلال علت خوشحالی خود را به شکست وزیر ورزش و سایر وزرای کابینه دولت که از پرسپولیس حمایت کردند، ربط دادند که این موضوع نشان می دهد کری خوانی برای هواداران پرسپولیس برای آنها در اولویت قرار نداشته و از شکست افرادی که در چند روز گذشته و البته سالهای گذشته موجبات آسیب رسیدن به تیم محبوبشان را فراهم آورده اند، خوشحالند.
فضای کری خوانی پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان به حدی شدید بود که اتفاقاتی مثل خداحافظی بشار رسن از پرسپولیس و همچنین اشتباه داور در سوت نزدن در وقت های تلف شده نیمه اول تحت شعاع قرار گرفت و کری خوانی ها به بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز سرایت کرد و هر دو دسته از خجالت هم با کنایه های تند در آمدند.
هر چه که هست سلطانی فر در آخرین دوره حضورش در مسند قدرت باز هم در قهرمان کردن یک تیم ایرانی در آسیا ناکام ماند تا نتواند از این مورد به عنوان یک دستاورد در پایان دولت یازدهم در حوزه ورزش و فوتبال یاد کند. به نظر می رسد دولت قصد داشت از قهرمانی پرسپولیس در آسیا استفاده تبلیغاتی گسترده ای انجام دهد که با عدم قهرمانی این تیم، شعارهای کمپین های تبلیغاتی دوستان با تغییر مواجه خواهد شد.
از قدیم گفتند خدا جای حق نشسته خدا عادل ترین قاضی هست خدا میدونه که اگه کسی در حق یکی ظلم کنه
اون فرد یا اون شخص خاص به جایی نخواهد رسید
واقا چجوری تو وزیر ورزشی تو که فقط بابای پرسپولیسی یعنی کل ورزش ایران و رها کردی فقط چسبیدی به پرسپولیس که اونم تهش هیچی نشد.خخخخخ
کثیف تر از باند سلطانی فر و پسرش توی وزرات ورزش تا حالا وجود نداشته
یک موردش همن قرداد ویلموتس … دزدیدن و درصد گرفتن و ….
حالا کجاشو دیدی بابا مسعود کثیف ؟؟؟؟ منتظریم با اردنگی از وزرات خونه بندازنت بیرون بعدش نوبت قضاییه میشه که با دستبند بیاد سرغت و …
اونجا معلوم میشه که چرا از مربی های درصد بگیر و کلاش حمایت کردی و بزور از شهرخودرو اوردیش لنگ
چرا کی روش و استراماچونی رو حاضر نشدن درصد وزرات رو بدن فراری دادی و بجاش ویلموث کلاهبردار رو اوردی
همه چی افشا چرا از لنک حمایت میکردی اینا از روی تعصب و دذوست داشتن نبوده همه بحث پول ومنافع مادیه
بابایی مسعودی چه حالی داره خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تیم کیسه چندسال مقام نمی آوردکاش داورویدیی می آمدگل صنعت پنالتی هاب ذوب کجارفت این وطن فروشهاکورهستندحتمافقط به سرورشان پرسپولیس حرف می زندآه تیم جم به امیدخداگرفتارمی شویدهمچینی تولنج خودتان فرومی رویدکه فقط فکرتیم خودتان باشیدتیم کیسه مال کدام کشورهست که دایماپرچم این کشوراون کشورنی چرخاتدن
بابا مسعود لنگ بره واس بچه محله هاشون تعریف کنه حداقل تو فینال به لطف مدافع حریف یه گل زدیم خودش یه جام محسوب میشه خخخخخخخخخ