کد خبر:21373
پ

صحبتهای جنجالی افشین پیروانی علیه عزیزی خادم: می دانیم می خواهید پرسپولیس قهرمان نشود!

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که پس از عدم صدور کارت بازی مهدی ترابی برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت بسیار عصبانی به نظر می رسید فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت را به باد انتقاد گرفت. در ادامه توجه شما را به اهم صحبتهای جنجالی پیروانی علیه فدراسیون فوتبال جلب می نمائیم.   آمار بازی […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که پس از عدم صدور کارت بازی مهدی ترابی برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت بسیار عصبانی به نظر می رسید فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت را به باد انتقاد گرفت. در ادامه توجه شما را به اهم صحبتهای جنجالی پیروانی علیه فدراسیون فوتبال جلب می نمائیم.

 

آمار بازی پرسپولیس و صنعت نفت نیم فصل دوم

 

صحبتهای جنجالی افشین پیروانی علیه عزیزی خادم: می دانیم می خواهید پرسپولیس قهرمان نشود!

 

آقایان تعیین وضعیت چرا فقط قانون را برای پرسپولیس اجرا می کنید؟ آیا همه تیمها بدهی های خود به بازیکنان و مربیان قبلی خود را صاف کرده اند؟ کادر فنی ما از 5 تیم طلب دارد چطور با آنها برخوردی نشده است؟ 5000 مربی، بازیکن، مدیر از تیمهای قبلی خود طلبکارند چرا کمیته وضعیت با آنها اجرا نکرده و فقط با پرسپولیس برخورد کرده است؟

ما مشکلی با اجرای قانون نداریم اما چرا فقط برای پرسپولیس اجرا شد؟ می دانیم می خواند پرسپولیس قهرمان نشود اما به کوری چشم همه آنها امسال هم قهرمان می شویم. تصور می کردیم با حضور عزیزی خادم شرایط قبل عوض خواهد شد اما وضعیت بدتر از قبل شده است. آقایان می خواهند قدرت خود را با برخورد با پرسپولیس به رخ بکشند. ما توانستیم پنجره آسیایی خود را باز کنیم اما آقایان در داخل دوست ندارند پرسپولیس برنده شود و مانع از حضور ترابی در این بازی شد. ترابی تا 3 دقیقه قبل از بازی نمی دانست بازی می کند یا خیر؟ آنها با روح و روان تیم ما بازی کردند؟

کدام تیم لیگ برتری با چارتر سر می کند؟ ما را مجبور کردند تا با چارتر به آبادان سفر کنیم.

دیدگاه کاربران 31 دیدگاه
  • ناشناس 6 مارس 2021 / 9:25 ب.ظ

    این هم بگذرد

  • تاج 6 مارس 2021 / 9:24 ب.ظ

    دزد فرشها واق واق کنان پیداش شد! نگران نباش آقادزده هوچی گر…. پشت پرده نشین همون صاحب بنیاد مستضعفان و همه کاره مملکت دستور به وزیر مفید نوکر بی اختیار میده بازم جام های بی ارزش حکومتی بهتون میدن این نمایش ها و سیاه بازی ها دیگه کهنه شده……

  • استقلال 6 مارس 2021 / 9:21 ب.ظ

    ما خواهان استراماچونی هستیم یادمون نرفته پارسال فرهاد با استقلال چیکار کرد

  • رضا 6 مارس 2021 / 9:20 ب.ظ

    باز پرسپولیس باخت باز بهانه تراشی ها شروع شد . شما که مافیایی هستید مشکلی ندارید .شما فقط امر کن وزارت ورزش و وزرا براتون انجام می دن . وزرا که کار ندارن فقط منتظر رفع مشکل شما هستن .

    • مسعود 6 مارس 2021 / 11:02 ب.ظ

      اینقدر شوتی که نمی دونی پرسپولیس مساوی کرده کیسه کش !!البته برای قهرمان همیشگی لیگ برتر مساوی هم باخته !!!

  • ابی 6 مارس 2021 / 9:17 ب.ظ

    شما پرسپولیسیا هیچوقت بویی از شرافت و عدالت و فرهنگ نبردین فوتبال رو به لجن کشیدیم لنگی های حقیر

    • ابی 6 مارس 2021 / 9:18 ب.ظ

      فوتبال رو به لجن کشیدین بدبختای حقیر

      • ابی 6 مارس 2021 / 9:30 ب.ظ

        کامنت اولی اشتباه تایپی شد کشیدین رو کشیدیم نوشتم

      • ناشناس 6 مارس 2021 / 9:36 ب.ظ

        حقیرخودتی

      • ناشناس 6 مارس 2021 / 9:41 ب.ظ

        شرافت؟شمااستقلالیهاشرافت دارین؟

    • مسعود 6 مارس 2021 / 11:04 ب.ظ

      بالخره یه کیسه کش اعتراف کرد که نادی السدقلال السعودی و هواداراش فوتبال رو به لجن کشیدن آورین آورین !!😆😆😆

      • ابی 6 مارس 2021 / 11:20 ب.ظ

        از شعور و فرهنگ نداشته خانوادگیت انتظاری نمیره لنگیه حقیر آورین اورین😂😂😂😂😂😂 ادمین چاپش کن

    • حسین 7 مارس 2021 / 3:04 ق.ظ

      این بی ادبی نشون میده چقدر استقلالیها خوشحال میشن که بازیکن جدیدی به پرسپلیس نیاد واقعا خیلی ترسو هستید واین ترسه که اینقدر بی ادب شدید اما پرسپلیس ومدیرانش همه چیزو درست میکند وپنجره باز میشه واگه اعلام کنند ما هوادارها از جیب خودمون پول بازیکنان طلبکارو میدیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید