کد خبر:20938
پ

شوک به وزارت ورزش | عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال!

شهاب‌الدین عزیزی خادم با کسب حداکثر رای اعضای مجمع، بعنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد .او توانست ۴۹ رای اعضای مجمع را در مقابل ۳۸ رای کیومرث هاشمی کسب کند.   شوک به وزارت ورزش | عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال! انتخاب او در حالی سورپرایز کننده بود که به نظر می رسید […]

شهاب‌الدین عزیزی خادم با کسب حداکثر رای اعضای مجمع، بعنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد .او توانست ۴۹ رای اعضای مجمع را در مقابل ۳۸ رای کیومرث هاشمی کسب کند.

 

شوک به وزارت ورزش | عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال!

انتخاب او در حالی سورپرایز کننده بود که به نظر می رسید کاندید مورد حمایت وزارت ورزش، کیومرث هاشمی باشد و از طرفی علی کریمی نیز با آرای ضعیف در همان دور اول از انتخابات کنار رفت تا عزیز خادم برای 4 سال آینده سکان هدایت فوتبال ایران را به دست بگیرد.

عزیزی خادم در اول بهمن ۱۳۵۶ در پلدختر لرستان به دنیا آمد و علاوه بر اینکه رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است سابقه عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را از اسفند ۹۰ تا اردیبهشت ۹۵ را در کارنامه دارد.

در سال ۱۳۹۵ هم او یکی از شانس‌های اصلی رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج بود که به خاطر بند‌های اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال در قسمت سوابق مدیریتی در لحظه آخر صلاحیت او برای شرکت در انتخابات احراز نشد.

عزیزی خادم همان سال سبد رای خود را به مهدی تاج داد. قرار بود پس از رییس شدن تاج، عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال شود که، چون این اتفاق نیفتاد عزیزی خادم و تاج وارد یک تقابل شدند که اوج این تقابل در انتخابات هیات رییسه در سال ۹۵ بود که عزیزی خادم و اسلامیان در یک انتخابات جنجالی به مصاف هم رفتند و، چون آرای انتخابات روی وایت برد شمارش نشد، عزیزی خادم صحت انتخابات را زیر سوال برد، اما در نهایت این محمود اسلامیان بود که به هیات رییسه راه یافت.

ضمن تبریک به او امیدواریم با تغییرات جدید و خروج بهاروند و فریدون اصفهانیان از فدراسیون فوتبال و همچنین مستقل بودن فدراسیون از وزارت ورزش، شاهد رقم خوردن اتفاقات جدیدی در حوزه فوتبال ملی و باشگاهی ایران باشیم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 28 فوریه 2021 / 3:10 ب.ظ

    همین که آشکارا یک لنگی دو‌آتشه نشد خوشحالم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید