کد خبر:2445
پ

شوک به فوتبال انگلیس | امتناع بازیکنان از حضور در تمرینات به خاطر کرونا

در حالی که 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس موافقت مشروط خود را برای بازگشت به بازیها اعلام کرده بودند و مجوز تمرین کردن آنها طبق پروتکل های بهداشتی صادر شده بود، شوک جدیدی به فوتبال انگلیس وارد شد چرا که اکنون بازیکنان بسیاری از تیمهای لیگ برتری حاضر به حضور در تمرینات نیستند!   شوک […]

در حالی که 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس موافقت مشروط خود را برای بازگشت به بازیها اعلام کرده بودند و مجوز تمرین کردن آنها طبق پروتکل های بهداشتی صادر شده بود، شوک جدیدی به فوتبال انگلیس وارد شد چرا که اکنون بازیکنان بسیاری از تیمهای لیگ برتری حاضر به حضور در تمرینات نیستند!

 

شوک به فوتبال انگلیس | امتناع بازیکنان از حضور در تمرینات به خاطر کرونا

شوک به فوتبال انگلیس | امتناع بازیکنان از حضور در تمرینات به خاطر کرونا

این اتفاق در حالی رخ داد که ابتدا تست کرونای چند بازیکن برنلی مثبت شد و سپس تست کرونای 3 بازیکن واتفورد نیز مثبت اعلام شد و پس از این اتفاقات بود که برخی از بازیکنان این دو تیم با این استدلال که فرزند کوچک در خانه دارند و نمی خواهند سلامت خانواده خود را با تمرین کردن در فضایی که احتمال کرونا در آن وجود دارد، به خطر بیاندازند از حضور در محل تمرین امتناع کردند تا شروع بازیهای لیگ انگلیس نیز مثل سری آ ایتالیا در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 

روز گذشته نیز نخست وزیر ایتالیا، شروع مجدد بازیهای سری آ را ممنوع اعلام کرد و تصمیم گیری در این خصوص را تا 25 خرداد به تعویق انداخت تا مشخص شود خطر کرونا در اروپا همچنان جدی است.

 

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که آمار مبتلایان به کرونا در ایران هر روز بیشتر از دیروز در حال افزایش است و به روزانه 2000 مبتلای جدید افزایش یافته و مسئولین سازمان لیگ همچنان به دنبال برگزاری مسابقات هستند! آقای سهیل مهدی بهتر نیست در این موارد نیز از همتایان اروپایی خود یاد بگیرید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید