کد خبر:6339
پ

سعادتمند قصد دارد بلای تیام و جبارف رو به سر استقلال بیاورد | بوی خیانت می آید

در حالی که عضو هیئت مدیره استقلال در اقدامی عجیب، سلسله مراتب را زیر سوال برد و به جای نامه زدن به رئیس وزارت ورزش، به رئیس قوه قضائیه برای بازگرداندن استراماچونی نامه زد؛ به نظر می رسد وزیر ورزش خواب است و هیچ اشرافی به اتفاقاتی که در زیرمجموعه او در باشگاه استقلال در […]

در حالی که عضو هیئت مدیره استقلال در اقدامی عجیب، سلسله مراتب را زیر سوال برد و به جای نامه زدن به رئیس وزارت ورزش، به رئیس قوه قضائیه برای بازگرداندن استراماچونی نامه زد؛ به نظر می رسد وزیر ورزش خواب است و هیچ اشرافی به اتفاقاتی که در زیرمجموعه او در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است ندارد یا اینکه به خوبی از ریز جزئیات مطلع است و اقدامات مخرب مدیر منصوبش مورد تائیدش است که هیچ واکنشی از سوی وزارت ورزش در خصوص آشفتگی تکراری این روزهای استقلال شاهد نیستیم.

 

تاریخ و ساعت بازیهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2020

 

سعادتمند قصد دارد بلای تیام و جبارف رو به سر استقلال بیاورد؟

مسئولیت عدم بازگشت استراماچونی با کیست؟

احمد سعادتمند که به یکباره به جای نفراتی همچون علی فتح اله زاده و موسوی سر از مدیرعاملی استقلال در آورد در ماههای اخیر اقدامات مخرب زیادی که در جعت عکس منافع این باشگاه دلوتی زیر نظر وزارت ورزش است حرکت کرده است. او که با وعده بازگرداندن استراماچونی، یک جام را از استقلال گرفت و موجب بر هم خوردن آرامش بازیکنان و کادر فنی این تیم در آستانه فینال شد این روزها به این نتیجه رسیده که اقدام ظاهراً خودسرانه او (مسئولین وزارت ورزش از سفر سعادتمند به ایتالیا اطلاع نداشتند) در مذاکره مجدد با استراماچونی ولو با علم به منع قانونی، به جایی نخواهد رسید و از همین رو به هر نهاد بالادستی در مجلس  و قوه قضائیه برای حل و فصل قضیه چنگ می زند.

 

بازیکنان با نظر چه کسی جذب می شوند؟

در این گیر و دار نیز مشخص نیست سعادتمند با نظر چه کسی مشغول فعالیت در نقل و انتقالات استقلال است و مسئولیت این خریدهای عجیب با کیست؟ او که ابتدا از استقلال کهکشانی صحبت می کرد تاکنون با رشید مظاهری و بابک مرادی قرارداد امضا کرده که به نظر می رسد هر دو با مشکل فسخ قرارداد مواجه هستند و از طرفی دو بازیکن به نام های متین کریم زاده و احمد موسوی که در زمره بازیکنان معمولی لیگ محسوب می شوند نیز جذب این تیم شده اند و خبری از خرید محمدحسین مرادمند و سعید واسعی نیست و فعلاً تنها بااسم این دو بازیکن در افکار عمومی بازی شده است چرا که حضور این دو بازیکن منوط به پرداخت رقم رضایتنامه سنگین آنها شده است!

 

این سناریوها تکراری و آشناست

اتفاقات این روزهای استقلال شباهت زیادی به زمان حضور افتخاری در مدیریت این تیم دارد؛ جایی که ماندن یا رفتن او مشخص نبود و به سبب همین موضوع، تمدید قرارداد تیام و جبارف نیز به روزهای آخر مدیریت او کشیده شد و در نهایت مدیریت جدید در آستانه شروع مسابقات از تمدید با انها امتناع کرد و به سراغ جذب دو بازیکن بنجل به نام های گرو و نیومایر رفت. در آن مقطع نیز زمان مفید نقل و انتقالات برای استقلال از دست رفت و یک نیم فصل زمان برد تا نفرات جدیدی که به تیم اضافه شده اند با بقیه بازیکنان هماهنگ شوند. اکنون نیز به نظر می رسد این بلاتکلیفی عمدی در راستای اجرای همان سناریوهای تکراری چند سال قبل طراحی شده و اتفاقات قابل پیش بینی برای تیم استقلال در راه خواهد بود به طوری که از همین حالا می توان جدایی چند ستاره این تیم را متصور بود و با جذب چند بازیکن بی کیفیت پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته می شود و احتمالاً در دقیقه 90 نیز اعلام می شود علی رغم تلاش های صورت گرفته و توافق برای بازگشت استراماچونی، تیم مدیریت استقلال موفق به انجام اینکار نشد و یک نام عجیب هدایت استقلال را در فصل بیستم بر عهده خواهد گرفت و در بدترین شرایط احمد سعادتمند بدون هیچ بازخواست یا توبیخی به خاطر این حجم از خرابکاری (پایان ماموریت) که در باشگاه به وجود آورده از سمت خود استعفا می دهد و با ترفیع درجه به ریاست یک مجموعه بزرگ تحت نظارت وزارت ورزش خواهد رسید (مثل سرنوشتی که برای امیرحسین فتحی رقم خورد) شاید هواداران استقلال باید منتظر این توجیهات برای عدم بازگشت استراماچونی باشند که با پولی که قرار بود به استراماچونی بدهیم، به وینفرد شفر پرداخت کردیم تا جلوی محرومیت نقل و انتقالاتی گرفته شود و به همین منظور استرا به استقلال نیامد! (مشابه این اتفاق را در ماجرای تمدید قرارداد پاتوسی شاهد بودیم که به دروغ اعلام شد با مبلغ ناچیزی که قرار بود به پاتوسی پرداخت شود، پرونده پروپییچ را بستند که بعدها مشخص شد این پول از محل درآمدهای استقلال در فیفا به پروپییچ پرداخت شد!)

 

دیاباته و میلیچ هم مثل تیام و جبارف

با تهدیدی که میلیچ و دیاباته بابت عدم انجام تعهدات باشگاه انجام داده اند و بی تفاوتی محض باشگاه نسبت به این دو ستاره استقلال، به نظر می رسد این دو نیز در مسیر تیام و جبارف قرار دارند و به زودی به خاطر سهل انگاری عمدی مدیریت استقلال، قراردادشان را با این تیم به طور یک طرفه فسخ می کنند. به واقع در مقطع فعلی آیا عقد قرارداد با بازیکنان معمولی مثل متین کریم زاده و احمد موسوی و مذاکره با میلاد جهانی و … در اولویت بود یا حفظ ستاره های فعلی تیم از جمله دیاباته و میلیچ؟  مدیریت ناکاربلد استقلال اگر تمرکز خود را بر روی حفظ نفرات فعلی استقلال می گذاشت و اقدام به خرید هیچ بازیکن جدید در نقل و انتقالات نمی کرد نیز برنده نقل و انتقالات بود اما اکنون شرایط این تیم به قدری خطرناک است که ستاره های این تیم در فاصله یک هفته مانده به شروع لیگ قهرمانان آسیا، در تمرینات حضور ندارند و مشخص نیست مسئولیت این فاجعه با کیست و آیا سعادتمد در رساتای انجام ماموریت خود مبنی بر ناکامی استقلال اینگونه مدیریت را در تیم انتخاب کرده است؟

 

وزیر ورزش هم در حد سعادتمند مقصر است

به واقع وزیر ورزش در این شرایط کجاست و چرا به افتضاح مدیریتی احمد سعادتمند ورود نمی کند؟ چرا سرنوشت بازگشت استراماچونی رسماً اعلام نمی شود تا هواداران این تیم نیز از بلاتکلیفی خارج شوند؟ مسئولیت خریدهای اخیر استقلال با کیست و با نظر چه کسی این بازیکنان جذب تیم می شوند؟ هر چه که هست، تقصیر وزیر ورزش در ناکامی قطعی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم کمتر از سعادتمندی که مهره اوست نیست چرا که او می توانست در مقطع فعلی به این فاجعه مدیریتی ورود کند و جلوی بسیاری از اتفاقات بد احتمالی را بگیرد.

 

پی نوشت: سعادتمند باید بداند عدم بازگشت استراماچونی تحت هیچ توجیهی برای هواداران این تیم قابل هضم نخواهد بود چرا که با این وعده او یک جام را از استقلال گرفت و جایگاه سرمربی تیم را بلافاصله پس از دربی حساس، متزلزل کرد. هواداران استقلال در سالهای اخیر با انواع و اقسام سناریوها برای تضعیف این تیم در بزنگاه ها مواجه بوده اند وبه خوبی می دانند این اتلاف وقت و بلاتکلیفی قرار است چه بلایی به سر این تیم در رقابتهای آسیایی و لیگ برتر بیاورد پس بهتر است تا دیر نشده، سعادتمند برای اثبات واقعی بودن وعده های خود به آنها جامه عمل بپوشاند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 9 سپتامبر 2020 / 8:11 ب.ظ

    در باب وزیر و مدیران نفوذی دراین چندسال اخیرش در باشگاه مقدس تاج : خری را اگر نعل زذین کنند/ لگامش زیاقوت برین کنند/ همه بار او گر کنند زعفران/ نشیند براو خاتم رهبران/ خر است و خریت بود کار او/ نبینی تو بهتر دراعمال او. از دست هوادار مظلوم و بی خبر تاج بزرگ هم کاری ساخته نیست جز نظاره در سوختن و خاکستر شدن عشقشان! دشمن و دشمنان به شکل دوست وحشتناکتر از دشمن پیش رو است دقیقا مثل همان گرگی که لباس میش به تن کرده و باخیال آسوده مشغول دریدن گله است….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید