کد خبر:9230
پ

سرتیم وکلای النصر اشتباه کرد + سند

در حالی که از ساعاتی پیش و پس از بیانیه شدید اللحن النصر علیه AFC بار دیگر موضوع شکایت این باشگاه به کمیته برگزاری بازیها و CAS برای باشگاه عربستانی روی میز قرار گرفته اما چند کارشناس حقوقی عربستانی اشتباه بزرگ سرتیم النصر در این خصوص را به او یادآوری کردند.   سرتیم وکلای النصر […]

در حالی که از ساعاتی پیش و پس از بیانیه شدید اللحن النصر علیه AFC بار دیگر موضوع شکایت این باشگاه به کمیته برگزاری بازیها و CAS برای باشگاه عربستانی روی میز قرار گرفته اما چند کارشناس حقوقی عربستانی اشتباه بزرگ سرتیم النصر در این خصوص را به او یادآوری کردند.

 

سرتیم وکلای النصر اشتباه کرد + سند

 

احمد الامیر که سر تیم وکلای النصر در پرونده شکایت این باشگاه از پرسپولیس به حساب می آید در توئیتی به اشتباه بزرگ کمیته انضباطی و اخلاق AFC اشاره کرد که عدم دانش تیم بررسی پرونده به ورود به شکایت و ناآگاهی از درست بودن زمان اعتراض النصر اشاره کرد و با توجه به این موضوع، برگردانده شدن رای توسط کمیته مسابقات را قطعی دانست. او فدراسیون فوتبال ایران را متهم به فریبکاری در این پرونده کرد و با استناد به عدم اعلام رسمی باز یا بسته بودن دوره نقل و انتقالات در TMS فدراسیون فوتبال ایران را در این تخلف شریک دانست. اما این پایان کار نبود و خالد الشعلان یکی دیگر از کارشناسان حقوقی برجسته عربستانی اشتباهات او را به وی یادآوری کرد.

 

در متن پیام خالد شعلان برای احمد الامیر آمده است:

با تشکر از زحمات برادر عزیزم احمد الامیر.

کمیته برگزاری مسابقات اهلیت لازم برای رسیدگی به شکایت مجدد باشگاه النصر را ندارد و عطف به بند 59.5 تنها در مواردی ورود خواهد کرد که اتفاق ویژه ای در جریان مسابقه رخ داده باشد و با توجه به اینکه پیشتر در موضوع پرونده مشابه شکایت السد از سپاهان (رحمان احمدی) ، کمیته انضباطی و اخلاق AFC حکم به حذف سپاهان و صعود السد به مرحله بعد شد، باشگاه النصر نمی تواند شکایتش را به مراحل بالاتر ببرد.

 

پی نوشت: سایت بتاکاپ تنها به پوشش اخرین اخبار و اطلاعات در خصوص این پرونده می پردازد و نفع و ضرری از پیروزی پرسپولیس یا النصر در این پرونده برای مالکین سایت وجود ندارد و هدف از پوشش لحظه ای اخبار این پرونده تنها اطلاعرسانی سریع و دقیق در خصوص تحرکات جدید طرفین دعوا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید