کد خبر:41994
پ

ساخت اکانت توئیتر برای کاربران در ایران مسدود شد

بر اساس گزارش کاربران، ساخت اکانت توییتر در ایران از روزهای گذشته با مشکل مواجه شده و پیش‌شماره ایران در فهرست پیشتیبانی آن موجود نیست. با این حساب می توان گفت، ساخت اکانت توئیتر برای کاربران در ایران مسدود شد. با وجود اینکه مدتی زیادی است ساخت حساب بدون نیاز به شماره تلفن و فقط […]

بر اساس گزارش کاربران، ساخت اکانت توییتر در ایران از روزهای گذشته با مشکل مواجه شده و پیش‌شماره ایران در فهرست پیشتیبانی آن موجود نیست. با این حساب می توان گفت، ساخت اکانت توئیتر برای کاربران در ایران مسدود شد.


با وجود اینکه مدتی زیادی است ساخت حساب بدون نیاز به شماره تلفن و فقط با ایمیل به توییتر اضافه شده است کاربرانی که اخیرا با ایمیل اقدام به ساخت اکانت کرده‌اند یا در طی مراحل ساخت حساب وارد صفحه وریفای شماره تلفن شده‌اندو یا بعد از چند روز مجددا توییتر برای تایید هویت و راستی آزمایی درخواست شماره تلفن کرده است.



همچنین حساب‌هایی که از قبل با شماره ایران احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده بودند بنا به عدم پشتیبانی توییتر از شماره‌های ایران در شرایط فعلی قادر به دریافت کد نیستند.

گفته می شود با توجه به فعالیت های گسترده ارتش سایبری در ایران و حساسیت ایلان ماسک به اکانت های فیک و یا ایجاد شده توسط ربات توسط ایرانی ها، موقتاً کاربران جدید توئیتر نمی توانند حساب کاربری در این شبکه اجتماعی بسازند.

توصیه می شود در صورتی که هم اکنون دارای اکانت توئیتر هستید، رمز عبور خود را در جائی یادداشت نمائید و از استفاده از فیلترشکن هایی که مدام کشور اتصال به اینترنت را تغییر می دهند، بپرهیزید چرا که در آن صورت اکانت شما قفل خواهد شد و نیاز به احراز هویت مجدد پیدا خواهید کرد که با توجه به محدودیت عدم ارسال کد SMS توئیتر به ایران، احتمالاً دسترسی به اکانت خود را از دست خواهید داد.

کلیدواژه : توئیتر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید