کد خبر:19397
پ

رمزگشایی از صحبتهای رشید مظاهری علیه محمود فکری

رشید مظاهری دروازه بان استقلال با مصاحبه ش بعد از بازی با نساجی به شایعات در خصوص اظهار نظر فنی او قبل بازی نفت مسجد سلیمان و نیمکت نشین شدن یکباره ش مهر تائید زد و مشخص شد که فکری به واسطه گوشزد فنی او بهترین دروازه بان حال حاضر ایران را نیمکت نشین کرده […]

رشید مظاهری دروازه بان استقلال با مصاحبه ش بعد از بازی با نساجی به شایعات در خصوص اظهار نظر فنی او قبل بازی نفت مسجد سلیمان و نیمکت نشین شدن یکباره ش مهر تائید زد و مشخص شد که فکری به واسطه گوشزد فنی او بهترین دروازه بان حال حاضر ایران را نیمکت نشین کرده است.

 

محمود فکری در آستانه اخراج از استقلال

 

رمزگشایی از صحبتهای رشید مظاهری علیه محمود فکری

فیلم صحبتهای رشید مظاهری علیه کادر فنی استقلال و اعمال فشار بر روی دروازه بان ها

مظاهری که از رفتار محمود فکری با دروازه بان های استقلال ناراحت به نظر می رسید در مصاحبه ش اینطور گفت که سبکی که حاج محمود در استقلال اجرا می کند، فشار زیادی به دروازه بانها می آورد. او در واقع به سیستم و سبک بازی تیم استقلال اشاره کرد که مورد انتقاد بسیاری از کاشناسان و پیشکسوتان و حتی هواداران استقلال نیز هست که ظاهراً گوشزد این نکته به سرمربی استقلال، منجر به نیمکت نشینی او در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شد تا سید حسین حسینی که از نظر ذهنی نیز آمادگی ایستادن در درون دروازه استقلال را نداشت، به یکباره فیکس شود و آن گل بد را در نیمه اول دریافت کند تا اینگونه هر دو دروازه بان استقلال سوخت شده باشند.

 

از شرایط بازیکنان استقلال در زمین مسابقه نوعی سردرگمی و آشفتگی پیداست که به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان استقلال سیستم و تاکتیک مورد استفاده توسط محمود فکری را پس زده اند و به همین دلیل هم هست که ستاره های فصل گذشته استقلال در قالب تاکتیک های گنگ محمود فکری به بازیکنان معمولی و متوسط تبدیل شده اند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 6 فوریه 2021 / 12:34 ب.ظ

    حقیقتش اون چیزی که ما می بینیم، بازیکنا از محمود فکری راضیند

  • بی نام 6 فوریه 2021 / 9:55 ق.ظ

    اتفاقا مهدی پور بابک مرادی عارف غلامی وریا و‌سیاووش یزدانی و به خصوص فرشید اسماعیلی و همچنین رضاوند همه در این ۳ بازی اخیر درخشان طاهر شدند. چی کار دارید میکنید با این حاشیه سازی ها؟! میخواید خودمون استقلال را خراب کنیم ؟تا لنگ را که برای بهم نخوردن تمرکزش و یا کرونا نگرفتن و کسب ۳ امتیاز در هربازی در خاکسپاری دو پیشکسوتش حتی یک عدد نماینده بازیکنان نداشت( وریا غفوری رفته اونجا بعد فرداش هم بااون اعصاب توزمین تیم را بهم زد) جام پنجم را ببره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید