کد خبر:29904
پ

رسمی | لیونل مسی از بارسلونا جدا شد

خبر کوتاه بود و دردناک؛ بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا مذاکرات با ستاره آرژانتینی بارسلونا به نتیجه نرسیده و این بازیکن به طور رسمی از بارسلونا جدا خواهد شد.   رسمی | لیونل مسی از بارسلونا جدا شد لیونل مسی 34 ساله که از ابتدای فوتبالش در بارسلونا حضور داشته، انتظار چنین برخوردی را از […]

خبر کوتاه بود و دردناک؛ بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا مذاکرات با ستاره آرژانتینی بارسلونا به نتیجه نرسیده و این بازیکن به طور رسمی از بارسلونا جدا خواهد شد.

 

رسمی | لیونل مسی از بارسلونا جدا شد

رسمی | لیونل مسی از بارسلونا جدا شد

لیونل مسی 34 ساله که از ابتدای فوتبالش در بارسلونا حضور داشته، انتظار چنین برخوردی را از سمت مسئولین بارسا نداشت که با شروط او کنار نیایند. به نظر می رسد با توجه به سن و سال مسی، سران بارسلونا تمایلی به حفظ لیونل مسی به هر قیمتی نبودند و درخواست کاهش رقم قرارداد او را داشتند که با مخالفت مسی مواجه شده است. از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به عنوان دو تیم اصلی برای جذب لیونل مسی یاد می شود که شانس منچسترسیتی با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم بیشتر از PSG به نظر می رسد چرا که لیگ برتر انگلیس به مراتب جذاب تر از سری 1 فرانسه به حساب می آید.

در ادامه توجه شما را به برخی از اعداد حیرت انگیزی که لیونل مسی در بارسلونا از خود به ثبت رساند جلب می نمائیم.

رسمی | لیونل مسی از بارسلونا جدا شد

 

عکس مسی با فتح اله زاده در حال امضای قرارداد با استقلال

برخی کاربران ایرانی نیز به طنز به ادعای علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق استقلال که به شوخی گفته بود لیونل مسی را به استقلال می آورد واکنش نشان دادند و مسی را در حال امضای قرارداد با استقلال و فتح اله زاده نشان دادند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید