کد خبر:18793
پ

در فوتبالی که این استقلال صدرنشینش هست را باید گل گرفت!

محمود فکری بار دیگر در کنفرانس خبری بعد از بازی خود به جای پرداختن به مسائل فنی، از منتقدین کادر فنی استقلال ایراد گرفت و باز هم با اشاره به جایگاه استقلال در جدول لیگ برتر آنها را به سکوت دعوت کرد. فکری به جای اینکه از علت خروج ناگهانی رشید مظاهری از دروازه استقلال […]

محمود فکری بار دیگر در کنفرانس خبری بعد از بازی خود به جای پرداختن به مسائل فنی، از منتقدین کادر فنی استقلال ایراد گرفت و باز هم با اشاره به جایگاه استقلال در جدول لیگ برتر آنها را به سکوت دعوت کرد. فکری به جای اینکه از علت خروج ناگهانی رشید مظاهری از دروازه استقلال و بازی دادن به سیدحسین حسینی پرحاشیه بگوید که نقش مهمی در تساوی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان داشت، به سرکوب صدای منتقدین پرداخت و با ادبیاتی عجیب و غیرمنطقی مدعی شد همینکه از او و تیمش انتقاد می شود یعنی راه درست را می روند!

 

در فوتبالی که این استقلال صدرنشینش هست را باید گل گرفت!

در فوتبالی که این استقلال صدرنشینش هست را باید گل گرفت!

تصویر اول تیم پرویز مظلومی و تصویر دوم تیم صمد مرفاوی را نشان می دهد که با بهترین بازیکنان وقت استقلال به هیچ عنوان قابل ذکری دست پیدا نکردند و سرمربی فعلی استقلال مدعی است، کادر فنی او بهترین کادر فنی ممکن است اما در عمل، مظلومی و مرفاوی چه در استقلال و چه در تیمهای دیگر به هیچ دستاورد قابل ذکری نرسیده اند.(آرش برهانی و حنیف عمران زاده نیز بیشتر به عنوان کاراموز در کادر فنی استقلال حضور دارند ا اینکه بخواهند به فکری کمکی کرده باشند)

 

به نظر می رسد محمود فکری دچار سندرومی شده که پیشتر صمد مرفاوی و پرویز مظلومی که اتفاقا هر دوی انها نیز روی نیمکت استقلال می نشینند گرفتارش شده بودند. سندروم خودبزرگ بینی پوشالی. این سندروم به شکلی است که به واسطه ضعف رقبا در نتیجه گیری و البته چاشنی خوش شانسی، تیم شما را به صدر جدول می برد و دیگر پاسخگوی انتقاد یا اعتراضی نخواهید بود چرا که تیم شما در صدر جدول است.

هواداران استقلال هنوز از یاد نبرده اند که صمد مرفاوی و پرویز مظلومی با پرستاره ترین تیم های استقلال در سالهای اخیر چه کردند؛ آنها از یاد نبرده اند که چطور تیمهای مظلومی و مرفاوی مدتها در صدر جدول بودند اما در انتهای فصل به هیچ عنوانی دست پیدا نکردند. هوادار استقلال به خوبی به یاد دارد که زمانی استقلال با 12 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول حضور داشت و پس از اینکه استاد مرفاوی در دربی مقابل پرسپولیس شکست را پذیرا شد مدعی شد مهم این است که ما در صدر جدول قرار داریم! اما این فریبکاری و صدرنشینی پوشالی در انتهای فصل خود را نشان داد و استقلال در رده پنجم ایستاد و پرسپولیس تا رده سوم جدول صعود کرد که به نظر می رسد وضعیت فصل بیستم نیز دقیقاً همان خاطرات را برای هواداران استقلال زنده کرده است.

 

در انتها باید گفت به واقع باید در فوتبال در ایران را گل گرفت که تیمی مثل استقلال، با این کادر فنی ضعیف و نمایش فاجعه از 13 بازی و 39 امتیاز ممکن تنها 23 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد! به واقع باید به حال فوتبال ایران گریست که اگر استقلال با این نمایش ضعیف در صدر قرار دارد، پس حال و روز 15 تیم دیگر چیست …

 

پی نوشت: در فوتبالی که همواره به دستیار اول به عنوان رقیب نگاه می شود طبیعی است که سرمربیان به دنبال دستیاران ضعیف بروند و نتیجه این اتفاق نیز استیضال فکری در لحظات حساس بازیهاست که از نبود دانش کافی روی نیمکت استقلال برای کمک به او نشئت می گیرد. هنوز از یاد نبرده ایم که پرویز مظلومی چطور تئوریسین اصلی استقلال که میشائیل هنکه بود را به بهانه واهی از استقلال کنار گذاشت و پس از جدایی او از تیم، سیر نزولی استقلال نیز آغاز شد چرا که مظلومی معتقد بود موفقیت های استقلال باید به نام خودش نوشته شود نه هنکه و اکنون نیز فکری معتقد است در صورت جذب یک دستیار مجرب و با دانش اگر استقلال متحول شود، همه چیز به نام او نوشته می شود و نه محمود فکری !

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • سید 30 ژانویه 2021 / 3:58 ب.ظ

    اتفاقا کار فکری درست بود در این بازی، مظاهری در بازی سایپا گلی خورد که نباید می خورد ،نباید مظاهری خود را بی رقیب حس کند و خطر کارت و مصدومیت هم برای مظاهری هست .کار فکری درست بود و به لحاظ روانی باید روی تیم کار کنند . جایی که فکری نیاز به تقویت دارد .،ان چیزی که به فوتبال ایران و نام ایران ضربهونی زند غضنفری هیات فوتبال و فدراسیون و وزارت ورزش هستند که با قوانین من درآوردی مثل عدم جذب بازیکنان خارجی عملا در تیم اعراب بازی می کنند بر علیه ایران ،و از سویی دست تیم ها را برای کسب نتیجه در آسیا می بندند و می بینید یک بشار رسن که می رود و یا میلیچ و… چه بر سر تیم ها می آید و در داخل هم با جانبداری از یک تیم و داوری پراشتباه انگیزه تیم ها را برای برد و بازی کیفی از بین می برند چون تیم ها می دانند که آنچه امتیاز می آورد لابی است نه کیفیت فوتبال و تلویزیون است که با رفتار غیر عادلانه عملا در جهت تخریب روح پهلوانی ورزش خوب فوتبال رفته است . عاملین اصلی اینها هستند لذا توجیه نشود بقیه موارد و باز ام دم فکری و گل محمدی گرم که با همه این سختی ها خیلی فحش ها را می سنوند و تیم ها را به پیش می برند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید