کد خبر:16055
پ

دانلود فیلم بانوی بهشت Lady of Heaven ممنوع شد

دانلود و ارائه فیلم انگلیسی و جنجالی بانوی بهشت Lady of Heaven توسط ساترا در کلیه رسانه های ایرانی ممنوع اعلام شد.   دانلود فیلم های جدید 2021   فیلم های اکشن 2021   فیلم های کمدی 2021   دانلود فیلم بانوی بهشت Lady of Heaven ممنوع شد داستان فیلم بانوی بهشت در خصوص زندگی […]

دانلود و ارائه فیلم انگلیسی و جنجالی بانوی بهشت Lady of Heaven توسط ساترا در کلیه رسانه های ایرانی ممنوع اعلام شد.

 

دانلود فیلم های جدید 2021

 

فیلم های اکشن 2021

 

فیلم های کمدی 2021

 

دانلود فیلم بانوی بهشت Lady of Heaven ممنوع شد

دانلود فیلم بانوی بهشت Lady of Heaven
دانلود فیلم بانوی بهشت Lady of Heaven

داستان فیلم بانوی بهشت در خصوص زندگی حضرت فاطمه (س) است که توسط یک روایت تحریف شده انگلیسی از بدو تولد ایشان تا زمانی که مادرشان را از دست می دهند و ماجرای ازدواج با حضرت علی و همچنین مورد تهاجم قرار گرفتن توسط دشمنان حضرت علی است؛ این فیلم با نقاب معرفی حضرت فاطمه به عنوان اولین زنی که قربانی تروریسم شده قصد تحریف برخی حقایق دینی بین مسلمانان را دارد که این موضوع با واکنش نهادهای اسلامی مواجه شده است.

گفتنیست آلبین کورتیس نقش حضرت فاطمه را در این فیلم بازی می کند. این در حالیست که در مقدسات مسلمانان، تصویر کردن برخی ائمه و انبیا مجاز نبوده و به همین دلیل این فیلم با واکنش منفی برخی کشورهای اسلامی از جمله ایران مواجه شده است.

 

اکران محدود این فیلم در برخی سینماهای انگلیس از فردا 30 دسامبر آغاز خواهد شد و برای تماشای این فیلم، بلیط فروشی گسترده ای صورت گرفته است به طوری که انتظار می رود به سبب جنجالی بودن موضوع داستان آن، رکورد فروش هفتگی فیلم های جهان را بشکند.

 

به نقل از نقل از روابط عمومی ساترا، پیرو انتشار تیزر فیلم تفرقه‌افکنانه انگلیسی که اخیراً منتشر شده و بر اختلاف‌افکنی میان مسلمانان تمرکز کرده، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) انتشار آن را در رسانه‌های داخلی ممنوع اعلام کرد.

این فیلم به دلیل داشتن محتوایی با موضوعات نفرت‌پراکن، تفرقه‌افکن، تهییج تعصبات نژادی که با توهین به مذاهب اسلامی، وحدت جهان اسلام را مورد حمله قرار می‌دهد کاملاً ناقض دستورالعمل‌های محتوایی ساتراست، به همین جهت انتشار آن در همه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع است.

همچنین ساترا به دلیل ممنوع بودن محتوای نفرت‌انگیز در ادبیات حقوقی بین‌المللی، اعتراض خود را به نهادهای بین‌المللی با استناد به قوانین بالادستی و شرایط استفاده (Terms of Use) اعلام کرده است و از طرق حقوقی پیگیر آن خواهد بود.

 

تریلر فیلم بانوی بهشت روز گذشته منتشر شد

 

به دلیل قوانین، لینک دانلود تریلر فیلم بانوی بهشت حذف شد.

 

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • محمد 13 دسامبر 2021 / 8:13 ب.ظ

    یعنیا خاک بر سرتون که با این فیلم مخالفت میکینید و بخاطر دوزار پول بیسشنر و دو روز زندگی از حضرت زهرا هم گذشتید و با این نظام سنی مذهب انگلیسی همرته شدید

  • حسین 11 دسامبر 2021 / 11:46 ق.ظ

    کسایی که مخالف این فیلم هستند آن شاالله با عمر بن صحاک محشور بشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید