کد خبر:9241
پ

بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2021 آمریکایی

بتاکاپ – سال 2021 نزدیک است و بسیاری از علاقه مندان به سینما و فیلم به دنبال پیدا کردن لیست بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2021 آمریکایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند فیلم اکشن حادثه ای و هیجانی برتر سال 2021 که قرار است اکران شود می پردازیم.   لیست بهترین فیلم های کمدی […]

بتاکاپ – سال 2021 نزدیک است و بسیاری از علاقه مندان به سینما و فیلم به دنبال پیدا کردن لیست بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2021 آمریکایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند فیلم اکشن حادثه ای و هیجانی برتر سال 2021 که قرار است اکران شود می پردازیم.

 

لیست بهترین فیلم های کمدی 2021

 

بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2021 آمریکایی

 

No Time to Die

No Time to Die یک فیلم جاسوسی است و قسمت بیست و پنجم مجموعه فیلم های جیمز باند محسوب می شود که توسط کمپانی Eon Productions تولید شده است. در این فیلم دانیل کریگ در پنجمین و آخرین حضور خود به عنوان مأمور خیالی MI6 انگلیس با عنوان جیمز باند حضور دارد. این فیلم توسط كاری جوجی فوكوناگا از فیلمنامه ای توسط نیل پورویس ، رابرت وید ، فوكوناگا و فیبی والر بریج كارگردانی شده است.  لئا سیدوکس ، بن ویشاو ، نائومی هریس ، جفری رایت ، کریستوف والتز ، روری کینار و رالف فاینس با بازی رامی ملک ، لاسانا لینچ ، آنا د آرماس ، دالی بنسالا ، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به بازی در فیلم های قبلی خود پرداختند. به عنوان شخصیت های جدید انتخاب کنید.

شروع تولید این فیلم از سال 2016 آغاز شد. وقتی برای مردن نیست اولین فیلم شرکت Universal Pictures است که پس از انقضا قرارداد Sony Pictures پس از انتشار Spectre در سال 2015 ، حق توزیع بین المللی را به دست آورد. انتشار شامل حقوقی برای آمریکای شمالی ، از جمله حقوق دیجیتال و تلویزیون در سراسر جهان است. یونیورسال همچنین این فیلم را از طریق رسانه های فیزیکی خانگی در سراسر جهان منتشر خواهد کرد.

 

تاریخ اکران فیلم جدید جیمز باند No Time to Die

فیلم No Time to Die قرار بود در آوریل 2020 اکران شود ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 دو بار در سراسر جهان به تعویق افتاد. اکنون برای اکران در 2 آوریل 2021 برنامه ریزی شده است.یک فیلم جاسوسی در آینده است و قسمت بیست و پنجم مجموعه فیلم های جیمز باند است که توسط کمپانی Eon Productions تولید شده است.

 

فیلم The 355

فیلم 355 یک فیلم جاسوسی اکشن به کارگردانی سیمون کینبرگ است که توسط یونیورسال پیکچرز ساخته شده و  هنرپیشگانی همچون پنه لوپه کروز، جسیکا جاستین، دایان کروگر در آن بازی کرده اند. در این فیلم کاراکترهای مختلف مامور سر ویس اطلاعاتی کشورهای مختلف هستند و سعی در جاسوسی از دیگری برای کشور متبوع خود می کنند. سایت بتاکاپ، تماشای این فیلم جذاب را به شما پیشنهاد میکند.

 

Godzilla vs Kong (May 21, 2021)

گودزیلا در مقابل کینگ کونگ
گودزیلا در مقابل کینگ کونگ

فیلم گودزیلا در مقابل کینگ کونگ به کارگردانی آدام وینگارد در 7 می 2021 روی پرده سینماهای امریکا و اروپا خواهد رفت و اکران می شود. این فیلم که سی و ششمین فرانچایز از سری فیلم های گودزیلا و دوازدهمین فیلم در سری فیلم های کینگ کونگ محسوب می شود توسط استودیو هالیوود ساخته شده است.

کارهای تولید فیلم از سال 2015 استارت شده و بازیگرانی همچون الکساندر اسکارزگاد، میلی پابی براون و امیلی هال در آن ایفای نقش کرده اند.

خط داستانی این فیلم به تقابل گودزیلا و کینگ کونگ برای فرمانروایی در زمین است. مراحل فیلمبرداری گودزیلا در مقابل کینگ کونگ از اواخر سال 2017 آغاز شد.

 

Black Widow (May 7, 2021)

پوستر و عکس فیلم بیوه سیاه

فیلم بلک ویدو یا بیوه سیاه محصول کمپانی مارول است که توسط والت دیزنی توزیع خواهد شد. تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه 7 می 2021 است. کارگدان این فیلم کیت شورلند است و معروف ترین بازیگر فیلم بیوه سیاه، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف است که در فیلم کاپیتان آمریکا نیز ایفای نقش کرده بود. این فیلم قهرمانانه در واقع روایتگر داستانی است که در آن ناتاشا رومانوف می بایست با گذر در زمان و جاسوسی از برخی تشکیلات، زندگی خود را نجات دهد.

 

 

The King’s Man (Feb. 26, 2021)

پوستر فیلم کینگز من

فیلم کینگز من یا مردان پادشاه یکی دیگر از سری فیلم های با همین عنوان است که توسط کمپانی مارول بازتولید شده است؛ ژانر این فیلم کمدی اکشن است و متیو وان آن را کارگردانی کرده است. رالف وینز و گما آرترترون از جمله بازیگران فیلم یاران پادشاه هستند. داستان این فیلم نیز تا حدی خیالی است و بازیگر اصلی می بایست با سفر در زمان، به مبارزه با آنچه تاج و تخت رئیسش را تهدید می کند بپردازد.

 

Antlers (Feb. 19, 2021)

Infinite (May 28, 2021)

فیلم اینفینیتی یا نامتنهای به کارگردانی آنتوان فوکوآ و بازی سوفی کاکسون، مارک والبرگ در ژانر علمی تخیلی ساخته شده و طبق برنامه قرار است در ماه فوریه 2021 روی پرده برود.

 

Top Gun: Maverick (July 2, 2021)

فیلم تاپ گان دومین سری از عناوین با این نام است که کازینسکی کار کارگردانی آن را بر عهده گرفته است . تام کروزف وال کیلمر و جنیفر کانلی از جمله بازیگران مشهور این فیلم هستند که در درام اکشن تاپ گان ایفای نقش می کنند. موضوع داستان به اتفاقاتی بر می گردد که در یک پایگاه هوایی ویژه آمریکایی بین خلبان ماهر نیوری هوایی امریکا و رفقایش با متخاشمین به حاک امریکا رخ می دهد.

 

Uncharted (July 6, 2021)

فیلم اکشن ماجراجویانه آنچارتد به کارگردانی روبن فلیشر در واقع برگرفته از یک بازی ویدئویی با همین نام است که در جولای 2021 اکران خواهد شد. مارک والبرگ، تام هالند از جمله بازیگران معروف این فیلم هستند که رویای گیمرها را در مواجهه با کاراکترهای واقعی انچه تاکنون بازی می کردند را به حقیقت تبدیل می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید