کد خبر:36848
پ

خودزنی مدیرعامل پرسپولیس روی آنتن زنده!

در حالی که عبارت کلیشه ای “اونا نمیخوان ما قهرمان شیم” در 5 سال گذشته توسط عوامل مختلف در باشگاه پرسپولیس تکرار شده اما به رغم قهرمانی پنجگانه این تیم در لیگ برتر، همچنان مدیرعامل جدید این تیم نیز معتقد است اونا نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود! اما آیا بهتر نیست او به جای مبهم […]

در حالی که عبارت کلیشه ای “اونا نمیخوان ما قهرمان شیم” در 5 سال گذشته توسط عوامل مختلف در باشگاه پرسپولیس تکرار شده اما به رغم قهرمانی پنجگانه این تیم در لیگ برتر، همچنان مدیرعامل جدید این تیم نیز معتقد است اونا نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود! اما آیا بهتر نیست او به جای مبهم گویی، به طور شفاف مراد خود از آنها را ذکر کند و مصادیق ادعای خود را مطرح کند؟

 

خودزنی مدیرعامل پرسپولیس روی آنتن زنده!

درویش که در ارتباط تلفنی روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود با انتقاد شدید از موضع سازمان لیگ در خصوص قوانین تعیین قهرمان در صورت مساوی شدن امتیازات مدعی شد، آنها نمی خواهند پرسپولیس برای بار ششم قهرمان شود! این اظهار نظر عجیب مدیرعامل پرسپولیس باعث واکنش مجری برنامه (پیمان یوسفی) شد که به درویش متذکر شد ابتدا 6 امتیاز فاصله را جبران کنید، پس از ان به فکر جنگ و جدل بر سر این موضوع باشید.

 

 

بیشتر بخوانید | پشت پرده 5 قهرمانی پرسپولیس در دوران سلطانی فر

 

در ویش در حالی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را متهم کرد که روز قبلش بیانیه ای عجیب از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که با کارشناسی داور معروف انگلستانی یعنی درموت گلکر، تمامی تصمیمات داوران در هفته قبل صحیح اعلام شد و مثل اعتراض بیجای باشگاه پرسپولیس به قضاوت دربی، اعتراض آنها به داوری در دیدارهای تیم خود و تیم رقیب نیز بی مورد بود. البته کیست که نداند در سالهای اخیر باشگاه پرسپولیس با همین حربه مظلوم نمایی و شعار اونا نمی خواهند ما قهرمان شویم و انداختن توپ در زمین رقیب، سعی کرده امتیازات مختلف را جمع کند اما ظاهراً آقایان در انتهای فصل، قافیه را واگذار کرده اند و به سراغ راه های خارج از مستطیل سبز و جنگ روانی و جوسازی علیه داوران و عوامل تیم رقیب رفته اند تا بلکه بتوانند 6 امتیاز فاصله را جبران کنند.

 

درویش و کادر فنی پرسپولیس باید به خاطر داشته باشند آنها در سال 1401 تنها یک برد آن هم مقابل تیم پیکان به دست آورده اند و تیمشان مقابل تیمهای ته جدولی امتیاز از دست داده و این تیم با این کیفیت آشفته در ساختار دفاعی هرگز در حد و اندازه های قهرمانی در لیگ برتر نیست و حتی این امکان وجود دارد در صورت شکست امروز پرسپولیس مقابل سپاهان، جایگاه دوم آنها نیز از دست برود و اختلاف امتیاز آنها با صدرنشین به قدری زیاد شود که اصلا کار به 2 امتیاز اضافه شده به استقلال بابت بازیکن غیرمجاز گل گهر و قانون تساوی امتیازات نرسد.

 

هر چه که هست، بدون اغراق باید گفت باشگاه پرسپولیس در 5 سال گذشته همواره پای ثابت همه دعواها بوده و به نظر می رسد این موضوع ریشه در مشورت آقایان با اتاق فکر مسموم قرمز به رهبری آن نعشه مجازی دارد که هنوز هم باشگاه پرسپولیس در حال مداوای ترکش های حضور او در پرسپولیس است. آنها در حالی به داوری اعتراض دارند که در دو فصل جاری، داوران 4 پنالتی واضح در دربی ها به سود تیم رقیبشان نگرفته اند اما برای انحراف افکار عمومی هواداران پرسپولیس از اصل ماجرا (ضعف فنی تیم) مجبورند با سناریوهای نخ نمای رسانه ای بیانیه های اینچنین صادر کنند. سوال اصلی هواداران پرسپولیس امروز این است که چرا تاکنون حتی یکبار از سرمربی تیم بابت جذب بازیکنان ضعیفی که در این دو سال به پرسپولیس پیوسته اند، سوال نشده است و در رسانه ها به آن پرداخته نشده است؟ آیا مقصر جذب هنانوف، صفروف، تمیروف، مهدی خانی، اسدی، ابراهیمی، دهقان و … فدراسیون فوتبال است؟ چطور ممکن است باشگاه پرسپولیس، ارکان فدراسیون فوتبال را در زمینه سلامت مسابقات زیر سوال ببرد آن هم در حالی که به تازگی موضوع کمک 10 میلیاردی به این تیم فاش شده و هنوز از علت عدم اجرای حکم کسر 6 امتیاز این تیم به واسطه شکایت پدیده اطلاع دقیقی در دست نیست.

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که مطرح شدن اتهامات این چنینی از سوی مدیرعامل پرسپولیس یا کادر فنی این تیم و زیر سوال بردن سلامت مسابقات، یک خودزنی بزرگ برای این باشگاه محسوب می شود چرا که تنها فردی که در این بین تغییر کرده، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش سابق است وگرنه در چیدمان مسئولین سازمان لیگ هیچ تغییری رخ نداده و زیر سوال بردن قهرمانی استقلال در فصل جاری، در واقع 5 قهرمانی این تیم در 5 فصل گذشته را زیر سوال خواهد برد چرا که با توصیف آقایان، این قهرمانی ها به لطف حمایت های وزارت ورزش به دست آمده بود و امروز که دیگر خبری از این حمایت ها نیست، آقایان قادر به رقابت در شرایط برابر نیستند و مجبورند برای توجیه رقم سنگین دریافتی کادر فنی که همه جام های ممکن در فصل جاری را از دست داد، بهانه تراشی کنند. اگر امروز بازی پرسپولیس و سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، مطمئناً به سود شما و کادر فنی پرسپولیس بوده و هست چرا که خوش بین ترین هوادار پرسپولیس نیز شانسی برای پیروزی تیمش در بازی امروز متصور نیست و مسلماً با حضور هواداران در ورزشگاه، هم تیم مدیریت و هم کادر فنی، الفاظی را از سوی سکوها می شنیدند که این روزها زیاد در فضای مجازی می شنوند. اما آن نعشه مجازی معلوم الحال طوری به برخی اقایان فعال در تیم رسانه ای باشگاه پرسپولیس مشورت می دهد که از هر اتفاقی در فوتبال ایران، اینطور تعبیر شود که به پرسپولیس ظلم شده و به تیم رقیب لطف شده است!! این در حالیست که روز گذشته تصاویر استقبال گسترده از تیم استقلال در خوزستان منتشر شد و بر هیچکس پوشیده نیست که اگر هواداران استقلال مجوز حضور در استادیوم را پیدا می کردند، کار برای تیم فولاد و نکونام سخت می شد اما وارونه نمایی به عادت همیشگی باند رسانه ای تیم خاص تبدیل شده است!

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • عادل 15 مه 2022 / 3:39 ق.ظ

    خیلی مسخرس یه قهرمانی بعداز9فصل گرفتن دیگه خدا روبنده نیستن.یکم انصاف خوبه برای آدم ما چند فصل قهرمان لیگ شدیم اینجوری حرف نزدیک.امسالم به خاطر عدم مدیریت و کادرفنی ناقص باقری که رفت تیم ملی جذب ناصحیح بازیکن مثه اسدی وغیره و80درصدتیم رفتن کنعانی وشجاع ومغانلو وترابی انوراللهی ومصدومیت آل کثیر امیری و دیگر عوامل توقع قهرمانی نداشتیم

    • رضا 15 مه 2022 / 10:16 ق.ظ

      ما پنج سال یا بیشتر وضعیت امسال شما رو داشتیم

  • بی نام 14 مه 2022 / 11:06 ب.ظ

    استقلال رسانه ها و مافیای حکومتی رو هم‌شکست داد. گل افساید فولاد و پنالتی نگرفته شده سپاهان و‌۶ دقیقه وقت اضافی الکی برای عوض کردن نتایج

  • مجتبی 14 مه 2022 / 8:33 ب.ظ

    حرف مفت نزن ملعون

  • ناشناس 14 مه 2022 / 6:29 ب.ظ

    آقای ملکی خودت ب وجدانت رجوع کن

    • لیان شامپو 14 مه 2022 / 9:57 ب.ظ

      نیست شما 5 سال به وجدانتون رجوع کردید . امسال هیچ تیمی به قهرمانی پاک استقلال اعتراض نداره ولی 5 سال همه تیما به تحت حمایت بودن شما اعتراض داشت حتی رشته های ورزشی دیگه هم صداشون در اومده بود

  • ناشناس 14 مه 2022 / 5:15 ب.ظ

    خیلی مفید و جالب بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید