کد خبر:11736
پ

خلیل زاده شفر را تهدید کرد: باید تا امشب به فیفا نامه بزنی!

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر اعلام کرد که کل طلب وینفر شفر پرداخت شده و ما مشکلی بابت باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.   خلیل زاده شفر را تهدید کرد: باید تا امشب به فیفا نامه بزنی! خلیل زاده در مورد […]

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر اعلام کرد که کل طلب وینفر شفر پرداخت شده و ما مشکلی بابت باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

 

خلیل زاده شفر را تهدید کرد: باید تا امشب به فیفا نامه بزنی!

خلیل زاده شفر را تهدید کرد: باید تا امشب به فیفا نامه بزنی!

خلیل زاده در مورد ماجرای پرداخت بدهی های شفر گفت: گذشته از اینکه پرداختی نسبت به آقای شفر داشته ایم، ۵۹۴ هزار دلار در چند مرحله به حساب وکیل ایشان در کرواسی واریز شده است، ۵۰ هزار دلار برای بازگشت میلیچ و ۳۱۵ هزار دلار برای بازگشت دیاباته پرداخت کرده ایم.

وی ادامه داد: جمع حساب پرداختی های ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می شود که مبلغ طلب آقای شفر به حساب ایشان نشسته است. ما رسید این پرداختی ها را داریم و اگر تا امروز ایشان به فیفا نامه نزنند و اعلام نکنند که طلبشان پرداخت شده، خودمان در این زمینه اقدام می کنیم و به فیفا نامه خواهیم زد که این طلب را پرداخت کرده ایم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گفت: ما تا آخر وقت اداری امروز منتظر می مانیم تا آقای شفر به فیفا نامه بزند در غیر اینصورت باشگاه به فیفا نامه خواهد زد و مستندات پرداختی را ارسال خواهد کرد. ما دو روز گذشته را به این دلیل از دست دادیم چرا که تعطیل آخر هفته اروپایی بود. ما مشکلی بابت باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم چرا که ما طلب هایمان را پرداخت کرده ایم.

خلیل زاده در مورد اینکه پس چرا با وجود پرداخت طلب شفر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز نشده است، گفت: یک مشکلی در این زمینه وجود دارد که به پسر آقای شفر بازمیگردد. ساشا شفر در این مدت به عنوان دستیار یا کارمند باشگاه مشغول به کار بودند ولی ایشان مجوز این کار را نداشته و ظاهرا قراردادی هم در این زمینه داشته و حتی از باشگاه نیز شکایت کرده است.

وی ادامه داد: ظاهرا آقای شفر اعلام کرده است باید مبلغ ۱۳۰ هزار دلار قرارداد پسر ایشان پرداخت شود. ما در این زمینه به دادگاه CAS شکایت کرده ایم. طلب ساشا شفر در رابطه با باز شدن پنجره هیچ نقشی ندارد و ما در این پرونده محکوم نشده ایم و اگر هم قرار باشد تصمیمی هم در این زمینه گرفته شود، در آینده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید