کد خبر:5967
پ

خبرگزاری مهر: پرسپولیس پیشنهاد مالی علی علیپور را نپذیرفت | علیپور هم از سرخ ها جدا شد

خبرگزاری مهر دقایقی پیش اعلام کرد، علی علیپور برای تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سنگین هشت میلیارد تومانی با آپشن هایی نزدیک به سه میلیارد تومان ارائه داده است تا کار را برای مدیران باشگاه برای حفظ او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی سخت کند.   شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل با […]

خبرگزاری مهر دقایقی پیش اعلام کرد، علی علیپور برای تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سنگین هشت میلیارد تومانی با آپشن هایی نزدیک به سه میلیارد تومان ارائه داده است تا کار را برای مدیران باشگاه برای حفظ او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی سخت کند.

 

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل با بازیکنان جدید

 

زمان بازی بعدی پرسپولیس کی است؟

 

خبرگزاری مهر: پرسپولیس پیشنهاد مالی علی علیپور را نپذیرفت | علیپور هم از سرخ ها جدا شد

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد مالی علیپور مخالفت کرده و مبلغی پایین تر از این رقم را به مدیر برنامه های او اعلام کرده است.

مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس به علیپور به مراتب بالاتر از رقم مندرج در قرارداد فصل جاری او است اما فاصله سه میلیاردی با پیشنهاد خود دارد.

علیپور قرار است در خصوص پیشنهاد پنج میلیارد تومانی پرسپولیس همراه با آپشن هایی که بابت گلزنی اش در نظر گرفته شده است تا عصر امروز تصمیم نهایی خود را بگیرد در غیر اینصورت مهاجم سرخ ها مذاکره با باشگاه های خواهان خود از چین و پرتغال را جدی‌تر از گذشته بررسی می کند.

 

پی نوشت: در واقع بازیکنانی همچون علیپور و ترابی که شانس کمی برا ماندن خود در تیم قائل بودند، با گذاشتن یک سنگ بزرگ مقابل باشگاه قصد دارند تا باشگاه را عامل جدایی خود نزد هواداران معرفی کنند که نتوانست انتظارات آنها را براورده کند و این در حالیست که اگر باشگاه به خواسته مالی آنها تن می داد، هرج و مرج زیادی در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس بابت دریافتی سنگین چند بازیکن به وجود می آمد. در اخبار داشتیم افشین پیروانی در آخرین دقایق با تماس با علی پور سعی در منصرف کردن او از رفتن کرده است اما به نظر می رسد مهاجم پرسپولیس که نوع رفتار باشگاه با بیرانوند را دیده، قصدی برای ماندن در تیم ندارد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 5 سپتامبر 2020 / 1:35 ب.ظ

    اخه مگه پول مفته مملکت بی صاحب شدهپول بیت الماله برو گمشو اگه راست میگی بیشتر بگیر بر بخیلش لعنت با اون پنالتی زدنت افغانی پرسپولیس به امثال تو نیاز نداره

  • پرسپولیسی 5 سپتامبر 2020 / 12:24 ب.ظ

    هویج تو پرسپولیس یه گوهی شدی الان طاقچه بالا میذازی؟ برو گورتو گم کن اصلاً

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید