کد خبر:44826
پ

حمله شدید جبلی، رئیس صداوسیما به فردوسی‌پور: او خودفروخته و خائن است

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در جدیدترین صحبت های خود مبنی بر عدم استفاده از فردوسی پور صحبت های تندی را علیه او مطرح کرد که در ادامه می خوانید. فردوسی‌پور به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از […]

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در جدیدترین صحبت های خود مبنی بر عدم استفاده از فردوسی پور صحبت های تندی را علیه او مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

فردوسی‌پور به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟!

حالا ما چشممان را می‌گذاریم روی هم انگار ندیده‌ایم، اصلا شما مردم اجازه می‌دهید ما این کار را کنیم؟ آیا ما می‌توانستیم برنامه‌هایی را بدون عز و التماس و بدون پذیرش ذلت در برابر افرادی که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاریخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامی که تا به حال از آن ارتزاق کرده بودند که با آن تا به اینجا رسیده بودند، بسازیم؟ پاسخ این است” نه می‌توانیم و نه خواهیم توانست که این کار را انجام بدهیم.»

پس کار کمی نیست که ما شب عید و نوروزمان را بدون التماس به چهره‌های این چنینی پشت سر بگذاریم تا اثبات کنیم صداوسیما وابسته به چهار سلبریتی وطن فروخته نیست.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 9 ژوئن 2023 / 11:40 ب.ظ

    برادران بعضی‌ها هم با پناهنده شدن جفتک زدند. در ضمن وطن‌فروش کسیه که از شکم مردم می‌زنه و می‌فرسته برای غیر مردم!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید