جواب دندان شکن مدیرعامل پرسپولیس به توهمات افشین پیروانی
افشین پیروانی که با انتشار یک استوری مضحک در خصوص جعلی و ساختگی بودن کلیپ کودک آزاری چوپان استقلالی، اعتبار خود را زیر سوال برده بود، شاید فکرش را هم نمی کرد که اولاً به این سرعت عاملین این کودک آزاری واقعی دستگیر شوند ثانیاً مدیرعامل پرسپولیس مهر تائید بر واقعی بودن این اتفاق بزند. […]
افشین پیروانی که با انتشار یک استوری مضحک در خصوص جعلی و ساختگی بودن کلیپ کودک آزاری چوپان استقلالی، اعتبار خود را زیر سوال برده بود، شاید فکرش را هم نمی کرد که اولاً به این سرعت عاملین این کودک آزاری واقعی دستگیر شوند ثانیاً مدیرعامل پرسپولیس مهر تائید بر واقعی بودن این اتفاق بزند. درود بر شرف جناب سمیعی که مثل برخی که با ذهن های آلوده و چرک خود همواره در توهم توطئه به سر می برند، حقیقت را کتمان نکرد. شاید پیروانی بعد از این اتفاق یاد بگیرد قبل از اینکه صحبتی انجام دهد ابتدا با مسئولین بالاتر از خودش در باشگاه پرسپولیس هماهنگ کند تا این گونه سوتی ندهد و مثل یک هوادار خردسال از روی تعصبات هواداری اعلام موضع نکند. البته به نظر می رسد اوضاع در باشگاه پرسپولیس آنقدر وخیم است که هر فردی با هر دیدگاهی به خود اجازه می دهد در اینستاگرام رسمی باشگاه ، موضع شخصی خود ا بدون هماهنگی با مسئولین بالاتر منتشر کند!
جواب دندان شکن مدیرعامل پرسپولیس به توهمات افشین پیروانی

خدا شکر یک بار دیگر افکار پوچ و مغز بی فکر این مردک قالیچه دزد نمایان شد فقط مونده امثال تو حرف از مکتب مرام بزنند. خاک بر سر اون وجدانی که ندادی
وجدانا شما هوادار نادی الکیسه السعودی هیچ کار دیگه ای ندارید فقط حواستون به پرسپولیس هست بابا خجالت بکشید و به بدبختی های تیم خودتون فکر کنید چکار به ما دارید آخه !!!؟؟بله تیم گوا تیم ضعیف و به درد نخوریه هر وقت شما باهاش روبرو شدید مثه ما با تیم دومتون دوتا بهش بزنید چهار تا پیشکش !!!درضمن این تیم گوا با شما توی سید سه آسیا قرار دارن زیاد به خودتون فشار نیارید امشب هم ادحیل یه بار دیگه شکستتون میده بیاید دوباره بچسبید به لیگ برتر و وزیر پرسپولیسی و از این چرندیات و خزعبلات تا آخر فصل هم که همون همیشگی !!!!از رو برید دیگه بابا !!😂🤣😅😂🤣😅😂🤣😅
قطعا همینطوره اینا در مورد چی حرف بزنن خدایی هشت یال زیر سلطه اند وباید عقده هاشون رو خالی کنند هر روز به یه طریقی یه روز بابا مسعود یه روز دشمن فرضی و اتاق فکر یه روز طرفدار کره واسرائیل وعربستان خدایی این چندسال غیر ازین کثیف کاریها چه دیدند وچ گفتندیه مشت الاف …..
اخه جلبک تیم گوام هند چی هست که باید بردتونو توی سورنا کنن و بگن .
جناب پیروانی رو دیگه همه میشناسیم سابقه بسیار تر و تمیزی دارن 😂😂😂
چه ربطی به این موضوع داشت عقده ای؟نه اینکه پارسال پاختاکور تیمی بود که بهش ببازین و ما انتقام بگیریم…به فکر این باید باشین که توی یک هشتم به ما نخورین کپک کیسه
کی گفته عاملین کودک آزاری ؟؟عاملین کلیپ ساختگی دست گیر شدن..چند روز آینده مشخص میشه که شبیه قضیه اون کلیپ سیلی زدن به آخوند بوده که دروغ وجعلی وفقط ساختگی بود..اینم به دلایل زیر ساختگیه ..اولا چه احمقیه خودش بیاد فیلم بگیره وخودش هم فیلمو پخش کنه آنهم فیلمی که بچه زیر بار حرفش نمیره ..مطمئنا ایان قصد دارند یه پستی بگیرند برا بچه توباشگاه کیسه احتمالا برا کیسه شویی مث قضیه جیمی جامپ امیر قلعه نوعی که بچه استان ماهست ..دوما مثلا پرسپولیسا از چه موضوعی عقده اند که مثلا بخوان یه بچه بیگناه را ایطور اذیت کنن نتیجه میگیریم هرکه بخواد این قضیه را باورکن احمق به معنای واقعیه میخواد وزیر باشه میخواد مدیر عامل پرسپولیس باشه میخواد کل هوادرای کیسه باشند ..من خودم بخدا قضیه سیلی زدن به آخوند را خیال میکردم واقعیه ولی بعدا ثابت شد پسر وپدر بودند..اینم به احمقی اونایی که باور دارند بزودی ثابت میشه
با پنجره بسته و دست خالی نامجومطلق و برد لنگ هم از ابتدا با ده نفره شدن پاختاکور اونم ماشاریپوف فوق ستاره ازبک!
نه پس الشرطه خوبه کیسه کش که ۱۰ نفره بود بردیدش تو بوق و کرنا کرده بودید که قهرمان آسیا میشیم بازم ۱۰۰ رحمت به گوا که ۲ امتیاز گرفته تو گروهش الشرطه که تو حسرت ۱ امتیاز مونده…تو گروه زندگی هستین واسه خودتون گروه مرگ ساختید گروه مرگ گروه فولاد بدبخت هستش نه شما که به اولین تیمی که یه خورده قوی بود اونم با روزه داری ریدید…
این کلیب خود کیسه هاست
قطعا کار خود کیسه هاست اینا به این کارای کثیف عادت کردن از فیلم ساختگی رهبر فقیدشون قلعه نوعی بگیر تا طرفدارشون …فیلم بازی امیر را که همه تو برنامه لیگ برتر دیدند خود مدیر عامل تابش داشت حقیقت را می گفت ولی امیر درحال ساخت فیلم .اینم همون قضیه به احمقی باور کنندگان همه چی طی روزای آینده معلوم میشود..شما فقط موضعتان را برا مرحله حذفی مشخص کنید که طرفدار کدوم تیمید که پرچمشو از الان برین بخرید عربستان اسرائیل ژاپن ؟؟کدوم
چی میزنی ؟ خوبه هنوز یه هفته نگذشته از جعل سند آکادمی مهدوی کیا . خوبه مهدی طارمی خودش اومد گفت قرار شد دروغ هماهنگ بگیم در مورد دستکاری تاریخ قرارداد . کلاً تاریخچه تون پره از این موارد و مکتبتون مکتب ساختگی ه چون اصلا مکتبی ندارید و از شاهین دزدیدید
چرا پرسپولیس دیشب گوا رو به توپ بست مطلب نمیزارید این برد پرسپولیس حتی این قد سوزش داره که بد جور اونجای کیسه ها رو به درد آورده پرسپولیس برد کیسه از غم مرد
نه دوست عزیز این اتفاق در اعتراض به موضع گیری غیراخلاقی افشین پیروانی در خصوص کودک آزاری هوادار استقلال امروز اعمال شده . وقتی یک مقام رسمی یک باشگاه اینطوری اظهار نظر می کنه دیگه از هوادارای کم سن و سال تر انتظاری نمیره . این بردها و پیروزی ها در مقابل زیر پا کذاشتن اخلاق هیچ ارزشی ندارن و لزومی نداره وقتی یک مقام رسمی یک تیم اینطوری اخلاق رو زیر پا میذاره به برد تیم مقابل گوا پرداخته بشه . هر وقت اخلاق برای دوستان به اولویت اول قبل از قهرمانی تبدیل شد، به اونم پرداخته می شه
ای کاش در مورد فساد درون کیسه هم فراهانی خبر میزاشت این کلیپ هم قسم میخورم کار خود کیسه هاست
شما ای پرسپولیس ها اگرمسلمان نیستید لااقل آزاده مرد باشیددرمورد آقای خطیر هم قضاوت کردید بعدش وکیل باشگاه پرسپولیس اعلان کرد که جناب خطیرهیچ نقشی درمحروم شدن آل کثیر نداشته ضمنا ازآقای جهرمی میخوام جلوی انتشار فحش های بغضی از پرسپولیس هاسکوت رادرفضامجازی بگیرند
الکی حرف نزن،ایمیل و پستهاش است که چیکار کرده بعدشم کدوم وکیل پرسپولیس خطیر کثیف رو تبرئه کرده؟؟؟
اون وکیل هم مث کیسه عقده ای بود پس چرا زودتر نمی گفت خطیر تقیری نداشته .بعداز اخراج از باشگاه اینو گفت مث قضیه سوشا مکانی که تو پرسپولیس خودش را میکشت ولی الان گفته از بچگی عاشق کیسه پاره بوده..کاملا معلومه که خطیر بود وکسی که به زبان انگلیسی تسلط داشت وخط داد هم خودش بود چون بقیه کیسه ها که سواد ندارند چه برسه به زبان انگلیسی
مطمین باش کار خودشونه (کیسه ها)بابا طرفدار پرسپولیس را تو اصفهان با غل وزنجیر بستن زیر شلاق نابودش کردن کی را گرفتن کی ثابت کرده مجرم را …آیا نمی تونست خودش تلافی کنه ؟؟اما یه کلیپ ساختگی رو که روزانه هزارتا شبیه اینا توفضای مجازی پخش میشه میگند واقعیه…اگه باشگاه کیسه راست میگه بره پسر بچه وعاملانش را بیاره تو برنامه زنده تاهمه همه چی ثابت بشه
دقاقی پیش نماینده باشگاه استقلال از پسر بچه تقدیر و تشکر کرد (حضوری) کلیپشم هست و سرهنگ رامین پاشایی هم توی خبر شبکه 6 اعلام کرد عامل کودک آزاری دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده . چی میگید شما لنگیا ؟ یه مشت متوهم
چرا پارسال که یک طرفدار پرسپولیس به وسیله وحوش کیسه ای دق لال کشته شد و یک زن بیوه و یک بچه بی پدر شد از این حرفها زده نشد و همه چی ماست مالی شد؟؟؟؟من نمیگم کار درستی کودک آزاری اما کاملا فیلم با هدف ساخته شده و خیلی پول بابتش خرج شده که درز پیدا نکند این کار خود کیسه هاست اما 100 درصد مطمئنم کار خود کیسه پلشتهاست چون بارها این کارهای چرک را انجام داده اند
آقا زیاد مطمئن نباش چون اون دو نفر رو بازداشت کردن . احمق نیستن که این کلیپو درست کنن بعد برن زندان
چرا اگه من تحصیل کرده حقوقم صرف ساختن این چنین کلیپی جرمی ومستحق مجازات اگه میخوای تا ماده ومستند قانوی اش را ارجاع بدهم (جعل اکاذیب بهش میگند) اصلا بزن جعل کاذیب تو گوگل نه توقانون ببین ماده قانونی چی میگه
داداش چی میگی ؟ طرفو گرفتن اعتراف کرده شما هنوز دنبال اینی که این کلیپ جعلی ه ؟
ادمین محترم شما خودتو با توضیح دادن حقایق و مستندات برای این جماعت لنگی مریض هوچی گر خسته نکن ما هرچه دلیل با سند منگوله دار هم ارائه دادیم که لنگ حکومتی عقده دیرینه داره و ارباب پشت پرده اش که حرف اول و آخر کشور را میزند هدفش گرفتن حداقل یک 🌟 است حتا باقیمت حق خوری و بی عدالتی بین تیمهای دیگه کارشون همینه مکتب عیده تختی کش نه مثل تاج حجازی و پورحیدری اسوه اخلاق و جوانمردی یا فوتبال ایران مدیون خسروانی و امثال ایشانند … اینها را برای خواب میگفتی بیدار شده بود!!!!!!
تیم چندش پرسپولیس با اون مربی و سرپرست شارلاتانش ارزش پیگیری نتایج ندارند
همه کفتارهای کیسه سوراخ ،از شیر جنگل بدشان میآید و برایشان چندش آور است.
اما در شیر بودن شیر شکی نیست و این مشکل کفتارهای کیسه است که از قدرت شیر ایران یعنی پرسپولیس کبیر به اجز و ناتوانی رسیدند و با حربه ای مختلف دنبال تخریب او هستند و هر از گاهی با حمله های وحشیانه او را زخمی میکنند،اما بدانید شیر تسلیم نشدنیست و زخمهای سطحی او را قوی تر میکند،چون او شیر است و پرسپولیس کبیر و در نهایت کفتار است که دریده میشود
بهت حق میدم کیسه کش شماهایی که هیچ افتخاری ندارید از نظر ما چندش آورترین و کری ترین کثیف ترین موجودات روی کره زمین هستید چه برسه به تیم ما با این همه افتخارات مخصوصا تو این سالها پس بایدم بدتون بیاد از پرسپولیس ولی یه راه داره یا پماد بزنی یا آب یخ بزاری اونجا که میسوزه انتخاب با خودته…
پیش ترها گفته ام بار دگر میگویم ما کیسه میکشیم . منتها کیسه ماتحت لنگی های شیافتی را. نبود یکی دیگه……