کد خبر:2098
پ

جنجال جدید سازمان لیگ | میزبانی جام حذفی از استقلال گرفته می شود؟

با توجه به اعلام سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه دیدار تیم‌هایی که شهر محل میزبانی آنها در وضعیت سفید نباشد، در زمین بی‌طرف انجام می‌شود باید دید دیدار استقلال – سپاهان که قرار است در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ وضعیت شهر تهران تا […]

با توجه به اعلام سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه دیدار تیم‌هایی که شهر محل میزبانی آنها در وضعیت سفید نباشد، در زمین بی‌طرف انجام می‌شود باید دید دیدار استقلال – سپاهان که قرار است در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ وضعیت شهر تهران تا زمان برگزاری بازی سفید خواهد شد یا این دیدار حساس در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

 

جنجال جدید سازمان لیگ | میزبانی جام حذفی از استقلال گرفته می شود

 

جنجال جدید سازمان لیگ | میزبانی جام حذفی از استقلال گرفته می شود

سهیل مهدی و رفقایش که تا پیش از این تحت فشار برای برگزاری یا عدم برگزاری بازیهای لیگ برتر بودند سرانجام توانستند با لابی های پشت پرده مجوز تمرین تیمها را تا تاریخ 22 خرداد بگیرند و تصمیم گیری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بازیها نیز به شرایط آن تاریخ موکول شد و هنوز این امکان وجود دارد که بازیها لغو شود اما مسئله بزرگ دیگری که اکنون به چالش جدی برای مسئولین سازمان لیگ تبدیل شده این است که آنها قادر به برگزاری بازی حساس جام حذفی بین استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی نیستند و اگر قرار به گرفتن حق میزبانی از استقلالی ها باشد، مطمئناً این باشگاه زیر بار این تحمیل نخواهد رفت و موضوع جام حذفی به یک جنجال جدید در فوتبال ایران بدل خواهد شد.

 

البته در ماجرای لیگ نیز دو موضوع فرصت سه هفته ای و نامشخص بودن تمرین و بازی تیمهایی که در شهرهای قرمز حضور دارند، هنوز محل مناقشه است که تا ساعات دیگر باید منتظر واکنش مسئولین تیمهای ذی نفع در مورد تصمیمات جدید وزارت ورزش باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید