کد خبر:20772
پ

ترکیب وحشتناک پرسپولیس با حضور ترابی و مغانلو + شماتیک

با قطعی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس به نظر می رسد روزهای بهتری در انتظار هواداران پرسپولیس خواهد بود چرا که دیگر لازم نیست از مهاجمین غیرتخصصی در خط حمله استفاده کنند و حضور دو بازیکن چارچوب شناس در خطوط جلوی این تیم به احتمال بسیار زیاد دقت ضربات در چارچوب قرمزهای پایتخت را […]

با قطعی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس به نظر می رسد روزهای بهتری در انتظار هواداران پرسپولیس خواهد بود چرا که دیگر لازم نیست از مهاجمین غیرتخصصی در خط حمله استفاده کنند و حضور دو بازیکن چارچوب شناس در خطوط جلوی این تیم به احتمال بسیار زیاد دقت ضربات در چارچوب قرمزهای پایتخت را بالاتر خواهد برد. در ادامه به ترکیب هجومی وحشتناک پرسپولیس با حضور مغانلو و ترابی توجه فرمائید.

 

ترکیب وحشتناک پرسپولیس با حضور ترابی و مغانلو + شماتیک

ترکیب وحشتناک پرسپولیس با حضور ترابی و مغانلو + شماتیک

در درون دروازه مثل همیشه حامد لک حاضر خواهد بود.

با رسیدن محمدحسین کنعانی زادگان، بار دیگر شاهد شکل گیری زوج او و سید جلال حسینی در قلب دفاع پرسپولیس هستیم.

دفاع چپ پرسپولیس همچنان به نام سعید آقایی خورده است.

در دفاع راست با توجه به ترافیک خط میانی احتمالاً باز هم شاهد حضور سیامک نعمتی خواهیم بود که به لحاظ فنی کیفیت بهتری از شیری از خود در این پست نشان داده است.

در پست هافبک های مرکزی و دفاعی نیز میلاد سرلک و احمد نوراللهی انتخاب های اول یحیی گل محمدی خواهند بود و احتمالاً کمال کامیابی نیا به نیمکت منتقل می شود.

اما سخت ترین کار ممکن برای یحیی گل محمدی انتخاب دو هافبک جلو از بین امید عالیشاه ،احسان پهلوان، مهدی ترابی خواهد بود که به نظر می رسد با اوجگیری مجدد امید عالیشاه، فعلاً احسان پهلوان نیمکت نشین خواهد شد.

در خط حمله نیز شاهد حضور شهریار مغانلو و وحید امیری خواهیم بود و مهدی عبدی تا اطلاع ثانونی نیمکت نشین خواهد شد.

 

نکته جالب در خصوص ترکیب پرسپولیس اینکه با بازگشت عیسی آل کثیر انتخاب نفرات اصلی برای کادر فنی پرسپولیس بسیار سخت تر خواهد شد و باید دید حضور همزمان آل کثیر و مغانلو چه ترکیبی را برای پرسپولیس در بازی ها به وجود خواهد آورد.

 

 

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • شجاع پرنده 27 فوریه 2021 / 5:27 ب.ظ

    عشق ترین عشق زمین
    تن کفتارا میلرزه با یهغرش از شییییییر
    بهترینهاروواسه تیمم ارزو میکنم❤❤🧿🧿🧿

  • سیدمحمدعلی نجفی 27 فوریه 2021 / 4:23 ب.ظ

    سرلک میشه ذخیره به جاش احمد نورالهی تنها هافبک دفاعی ،حمله عیسی آل کثیر و مغانلو پشت سرشون ترابی و دو طرف امیری و عالیشاه ، دروازه حریف رو به توپ میبندند

  • مسعود 27 فوریه 2021 / 4:04 ب.ظ

    دمت گرم این بهترین ترکیبه البته با اومدن عیسی باید وحید یه خط بره عقب و عالیشاه بره رو نیمکت در ضمن حتما باید از احسان هم استفاده بشه !!!

  • مهرداد پرسپولیسی 27 فوریه 2021 / 12:31 ب.ظ

    ایشالا با این ترکیب استفراغ و شله زردا رو دوباره شش تایی میکنیم.

  • عشق پولیس 27 فوریه 2021 / 10:13 ق.ظ

    عیسی آل کثیرکو اونوخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:||||||

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید