کد خبر:14295
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت بدون 5 بازیکن اصلی

کادر فنی استقلال در بازی فردای این تیم مقابل صنعت نفت آبادان کار سختی پیش رو دارد چرا که جدای از فشار روانی چند هفته اخیر که بر روی کیفیت فنی این تیم سایه افکنده می بایست تیم استقلال را بدون 5 بازیکن کلیدی اش، ارنج کندو در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی استقلال مقابل […]

کادر فنی استقلال در بازی فردای این تیم مقابل صنعت نفت آبادان کار سختی پیش رو دارد چرا که جدای از فشار روانی چند هفته اخیر که بر روی کیفیت فنی این تیم سایه افکنده می بایست تیم استقلال را بدون 5 بازیکن کلیدی اش، ارنج کندو در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت می پردازیم. با بتاکاپ همراه باشید.

 

برنامه کامل بازیهای استقلال

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت بدون 5 بازیکن اصلی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت بدون 5 بازیکن اصلی

با توجه به دو کلین شیت رشید مظاهری درون دروازه، بدون شک رشید مظاهری گزینه اول کادر فنی برای دروازه استقلال در بازی فردا خواهد بود.

مصدومیت وریا غفوری، احتمالاً احمد موسوی را به دفاع راست آبی ها خواهد فرستاد و در مرکز خط دفاعی همچنان شاهد شکل گیری زوج عارف غلامی و مرادمند هستیم و در دفاع چپ هم احتمالاً محمد نادری به کار گرفته خواهد شد.

با توجه به مصدومیت مسعود ریگی به احتمال فراوان از فرشید باقری در پست هافبک دفاعی استفاده می شود و مهدی مهدی پور در کنار او بازی خواهد کرد.

دو هافبک جلوی استقلال در بازی مقابل صنعت نفت را نیز احتمالاً هرویه میلیچ به عنوان هافبک چپ و داریوش شجاعیان به عنوان هافبک راست  تسکیل خواهند داد.

در خط حمله هم با مصدومیت شیخ دیاباته به احتمال فراوان باز هم شاهد شکل گیری زوج کم فروغ مهدی قایدی و ارسلان مطهری خواهیم بود.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید