کد خبر:32517
پ

تحقیر علیرضا بیرانوند در اروپا در سکوت خبری | اگر سوشا بود چه می شد؟

در حالی که چندی پیش سوشا مکانی در یک بازی بحث برانگیز 7 گل دریافت کرد، بسیاری از رسانه های ایران به این موضوع پرداختند و با تمسخر او، مباحثی همچون شرطبندی را علیه این بازیکن مطرح کردند. جوسازی علیه سوشا مکانی از آنجا آب میخورد که او اقدامات قضائی و قانونی بزرگی علیه تیم […]

در حالی که چندی پیش سوشا مکانی در یک بازی بحث برانگیز 7 گل دریافت کرد، بسیاری از رسانه های ایران به این موضوع پرداختند و با تمسخر او، مباحثی همچون شرطبندی را علیه این بازیکن مطرح کردند. جوسازی علیه سوشا مکانی از آنجا آب میخورد که او اقدامات قضائی و قانونی بزرگی علیه تیم محبوب برخی رسانه ها انجام داده و به زودی تیم محبوب آقایان توسط فیفا نقره داغ خواهد شد و همین 7 گل کافی بود تا فضایی برای عقده گشایی عده ای فراهم شود.

 

تحقیر علیرضا بیرانوند در اروپا در سکوت خبری | اگر سوشا بود چه می شد؟

تحقیر علیرضا بیرانوند در اروپا در سکوت خبری | اگر سوشا بود چه می شد؟

اما نکته جالب اینکه دروازه بان شماره 1 تیم ملی ایران که اتفاقا او نیز زمانی در پرسپولیس حضور داشت، در دو هفته اخیر 9 گل دریافت کرده است. علیرضا بیرانوند که در هفته گذشته با پذیرش 4 گل از پورتو شب تلخی را سپری کرده بود، دیشب نیز مقابل تیم نه چندان قدرتمند فامالیکائو 5 بار دروازه خود را باز شده دید تا در دو هفته پیاپی 9 گل وارد دروازه گلر اول تیم ملی ایران شده باشد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تقریباً هیچ رسانه داخلی این عملکرد ضعیف را پوشش نداد و دیگر خبری از جوسازی در خصوص تبانی و مباحث شرطبندی در خصوص رقم خوردن این نتایج پرگل به میان نیامد تا مشخص شود خط و ربط برخی خبرنگاران قلم فروش که با حضور در ضیافت ناهار سرمربی پرسپولیس ارتزاق می کنند، چیست…

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 7 نوامبر 2021 / 9:04 ق.ظ

    احسن آقای ملکی مثل همیشه حقیقت ، تنها از نویسندگان و خبرنگاران محترم بتا کاپ گفته میشه ناهاره کار خودشو میکنه اینطرفم زننده گل لیگ پرتغال دعوت نمیشه خورنده گل لیگ پرتغال فیکس تیم ملیه !!!! کیروش و مجیدیم دلالن ،،، سرلک ؟؟؟

  • دستپاچه 7 نوامبر 2021 / 12:59 ق.ظ

    دمتون گرم . تک صدایی سخته ولی شرف دارین به کل لشکر بی شرف اونا …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید