کد خبر:4200
پ

بین علمای استقلال اختلاف افتاد | حمله تند هاشمی نسب به محمود فکری

مهدی هاشمی نسب که به شدت از صحبتهای محمود فکری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر راجع به درگیری های بازی فولاد و نساجی ناراحت به نظر می رسید در اظهاراتی تند، از خجالت محمود فکری در آمد.   ?محمود فکری که این روزها کت و شلوار به تن می‌کند در تلویزیون مدعی شده دوست […]

مهدی هاشمی نسب که به شدت از صحبتهای محمود فکری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر راجع به درگیری های بازی فولاد و نساجی ناراحت به نظر می رسید در اظهاراتی تند، از خجالت محمود فکری در آمد.

 

?محمود فکری که این روزها کت و شلوار به تن می‌کند در تلویزیون مدعی شده دوست قدیمی‌اش یعنی من از الفاظ رکیک استفاده کرده است اما من به او می‌گویم آقای فکری شما اگر رفیق من بودی در تلویزیون یکطرفه صحبت نمی‌کردی و در حالی که اصلا از ماجرا خبر نداشتی اینگونه موضع نمی‌گرفتی.

?مربی که نمی‌داند بازیکنش در زمین چه رفتاری کرده در رسانه ملی علیه من موضع گرفته است فکری با من همبازی بوده و در دوران بازی کردنش حتماً هم از من سطح بازی‌اش بالاتر بوده! و فرق ما الان این است که او سرمربی شده و کت و شلوار می‌پوشد و فکر می‌کند یورگن‌کلوپ شده است من هم یک مربی درب و داغان هستم که او نگاهش به من اینگونه است.

?یک فلش بک به عقب بزنیم و به قدیم،‌دوست دارم او یادش بیاید که بعد از بازی استقلال و نفتچی باکو که بازی را یک بر صفر با گل من بردیم چه دورهمی در اتاق آقامدد شکل گرفت و دوست دارم سرمربی کنونی نساجی یاد آن روز بیفتد. اتفاقاً آقای سیروس دین‌محمدی در آن جلسه و دورهمی حضور داشت و اگر دوست داشتید می‌توانید از او در این مورد سوال کنید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 28 جولای 2020 / 1:43 ب.ظ

    هاشمی نسب و علما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخ هاشمی نسب استاد اخلاق!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس 28 جولای 2020 / 1:34 ب.ظ

    آخه وجدانا سوابق عملکرد تعصب و معرفت و مید ا ن داری و کاپیتانی و زحمات 14 ساله فکری در استقلال با ههدی هاشمی نسب بی ثبات قابل مقایسه هست؟
    دقیقا مشخصه قضیه خطی و باندی هست برای خراب کردن محبوبیت فکری
    که مثل همیشه این نادان جلودار شد……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید