کد خبر:34978
پ

بهترین و ارزان ترین تور جام جهانی 2022 | قیمت تور جام جهانی قطر

شاید شما نیز در زمره افرادی باشید که از همین حالا که بلیت فروشی جام جهانی 2022 آغاز شده، در حال برنامه ریزی برای سفر به قطر در ایام جام جهانی هستید. اما بهترین و ارزان ترین تور جام جهانی 2022 کدام است؟ تور جام جهانی 2022 ارزان را از کجا خریداری کنیم؟ قیمت تور […]

شاید شما نیز در زمره افرادی باشید که از همین حالا که بلیت فروشی جام جهانی 2022 آغاز شده، در حال برنامه ریزی برای سفر به قطر در ایام جام جهانی هستید. اما بهترین و ارزان ترین تور جام جهانی 2022 کدام است؟ تور جام جهانی 2022 ارزان را از کجا خریداری کنیم؟ قیمت تور جام جهانی 2022 چقدر است؟ در ادامه با بتاکاپ همراه باشید تا جواب این سوالات خود را بگیرید.

بهترین و ارزان ترین تور جام جهانی 2022 کدام است؟
بهترین و ارزان ترین تور جام جهانی 2022 کدام است؟

با توجه به روال خرید بلیت جام جهانی 2022 و همچنین قیمت بلیت جام جهانی قطر به نظر می رسد حدود 300 هزار ایرانی در ایام جام جهانی رهسپار قطر شوند. آژانس های مسافرتی مختلفی با همکاری کشور میزبان و رزرو هتل ها و ایرلاین ها برای تردد مسافرین، سعی در ارائه خدمات و انتقال تماشاگران ایرانی به قطر و محل برگزاری بازیهای ایران و سایر کشورها دارند.

 

قیمت اسکان در هتل های قطر در جام جهانی 2022

قیمت اسکان در هتل های قطر با توجه به کلاس آنها متفاوت است اما اگر به طور انفرادی قصد سفر به قطر و تماشای بازی های جام جهانی را دارید، شما می توانید بر روی پرداخت 25 تا 35 میلیون تومان برای اسکان در هتل های متوسط قطری به مدت 10 روز حساب کنید. هزینه سفر با هواپیما نیز یکی دیگر از هزینه های مسافرین جام جهانی است که با توجه به نزدیکی قطر به ایران، این هزینه برای تماشاگران ایرانی کمتر از سایر کشورها محاسبه می شود. در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما برای پرواز تهران به قطر 350 دلار است که اگر بلیت رفت و برگشت تهیه کنید، این رقم به 680 دلار می رسد که رقمی حدود 20 تا 25 میلیون تومان برای مسافر آب می خورد.

تور ارزان جام جهانی 2022 را از ما بخواهید.

عکس هتل فیرمونت در قطر
هتل فیرمونت قطر

تور ارزان جام جهانی 2022

اما بهترین راه برای افرادی که قصد رفتن به قطر برای دیدن بازیهای جام جهانی را دارند، استفاده از یک آژانس مسافرتی معتبر با قیمت های مقرون به صرفه است. چرا که وقتی با تور جام جهانی 2022 به قطر می روید، تمامی هزینه ها سرشکن شده محاسبه می شوند و دیگر نیازی نیست تا برای هر مورد، جداگانه اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل یا خرید بلیت جام جهانی باشید. فیفا بر طبق روال مرسوم، تعدادی بلیط در اختیار فدراسیون های فوتبالی که تیمهایشان به جام جهانی صعود کرده اند قرار می دهد و فدراسیون فوتبال نیز پس از تقسیم آنها بین نفرات منتخب خود، بخشی از باقیمانده بلیط ها را به آژانس های مسافرتی و تورهای جام جهانی می فروشد. در نتیجه شما می توانید با پیدا کردن ارزانترین تور جام جهانی 2022 و پرداخت یک رقم برای کل هزینه های خود، خیال خود بابت بسیاری از مسائل را راحت کنید و تنها به گشت و گذار و تفریح در قطر بپردازید.

 

تور جام جهانی 2022 را چطور رزرو کنیم؟

 

هزینه و قیمت تور جام جهانی 2022

به طور متوسط هزینه هزینه تور جام جهانی 2022، حدود 120 میلیون تومان برای هر نفر خواهد بود.

اگر در کشوری خارج از ایران قصد مراجعت به قطر برای دیدن بازیهای تیم محبوب خود را دارید، فیفا با عقد قرارداد با 10 تور بین المللی معتبر جام جهانی، امکان اعزام مسافرین جام جهانی از سراسر نقاط جهان را فراهم کرده است. برای آگاهی از اسامی تورهای مذکور و قیمت تورهای جام جهانی 2022 ، به سایت فیفا مراجعه کنید. اپلیکیشن بتاکاپ با همکاری یک آژانس مسافرتی که تور جام جهانی ارزان ارائه می کند، به زودی 10 پکیج را برای کاربرانی که اپ بتاکاپ را نصب کرده اند، قرار می دهد که به قید قرعه این پکیج ها به کاربران خوش شانس با قیمت نیم بها ارائه خواهد شد تا بازیهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی را به صورت رایگان تماشا کنند.

کلیدواژه : جام جهانی 2022

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 12 جولای 2022 / 6:09 ب.ظ

    محمد رسول الله، کوچه ی اسلام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید