کد خبر:46704
پ

برانکو نیامده می خواهد تخلف کند | کسر امتیاز جدید از پرسپولیس در راه است؟

با توجه به سیگنال هایی که از سمت مدیریت پرسپولیس صادر می شود، به نظر می رسد گزینه اول باشگاه پرسپولیس برا دوران پسا یحیی کسی نیست جز برانکو ایوانکویچ! برانکو نیامده می خواهد تخلف کند | کسر امتیاز جدید از پرسپولیس در راه است؟ فارغ از اینکه برانکو یک گزینه تمام شده برای پرسپولیس […]

با توجه به سیگنال هایی که از سمت مدیریت پرسپولیس صادر می شود، به نظر می رسد گزینه اول باشگاه پرسپولیس برا دوران پسا یحیی کسی نیست جز برانکو ایوانکویچ!

برانکو نیامده می خواهد تخلف کند | کسر امتیاز جدید از پرسپولیس در راه است؟

برانکو نیامده می خواهد تخلف کند | کسر امتیاز جدید از پرسپولیس در راه است؟

فارغ از اینکه برانکو یک گزینه تمام شده برای پرسپولیس محسوب می شود و امید زیادی به موفقیت او با سرخ ها نمی رود، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به صورت علنی قصد تخلف از قوانین را دارد.

اینکه چطور تمام قراردادهای سابق باشگاه پرسپولیس به عنوان تسویه شده به AFC ارسال شده و کمیته صدور مجوز حرفه ای با علم به باقی ماندن بدهی مالیاتی برانکو و عدم تعیین تکلیف آن، چطور مجوز پرسپولیس برای حضور در آسیا را صادر کرده خود یک بحث مجزاست که مسئولین باید به آن پاسخ دهند.

اما نکته جالب اینکه مسئولین پرسپولیس علناً و رسماً در رسانه ها اعلام کرده و می کنند که بدهی برانکو را به تازگی پرداخت کرده اند و مربی کروات مشکلی بابت حضور مجدد در فوتبال ایران ندارد.

این اعلام از آن جهت عجیب است که پرسپولیسی ها به سبب بر عهده گرفتن پرداخت مالیات گولسیانی در نیم فصل اول، با کسر یک امتیاز مواجه شدند (اگرچه بعداً بخشیده شد) و این قانون که باشگاه ها مجاز به پرداخت مالیات بازیکن و مربیان نیستند، پابرجاست اما ظاهراً قانون برای باشگاه پرسپولیس فرق می کند که بدون ترس از تبعات پرداخت بدهی برانکو، آن را علنی کرده اند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پسر روسونری 14 ژانویه 2024 / 8:46 ق.ظ

    خب شما از قانون بی خبرید
    بدهی های قبلی شامل این قانون نمیشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید