کد خبر:2437
پ

برانکو ایوانکویچ: علی کریمی در برزیل به دنیا می آمد 2 توپ طلا می گرفت!

برانکو ایوانکویچ سرمربی محبوب پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود به موارد جالبی در خصوص ایران و فوتبالیست های ایرانی اشاره کرده است که اهم صحبتهای او را در ادامه می خوانید.   برانکو ایوانکویچ: علی کریمی در برزیل به دنیا می آمد 2 توپ طلا می گرفت! ?سال‌ها بود ریش نگذاشته بودم و حالا هرکس […]

برانکو ایوانکویچ سرمربی محبوب پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود به موارد جالبی در خصوص ایران و فوتبالیست های ایرانی اشاره کرده است که اهم صحبتهای او را در ادامه می خوانید.

 

برانکو ایوانکویچ: علی کریمی در برزیل به دنیا می آمد 2 توپ طلا می گرفت!

برانکو ایوانکویچ: علی کریمی در برزیل به دنیا می آمد 2 توپ طلا می گرفت!

?سال‌ها بود ریش نگذاشته بودم و حالا هرکس به من می‌رسد در این رابطه می‌پرسد، همین رضا چلنگر برای من در واتس‌آپ پیام فرستاده که حالا واقعاً شبیه پروفسور‌ها شدی!
?نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما هر جایی رفتم و امکانش را داشتم این کار را کردم و میراث خوبی به جا گذاشتم.
?خوشحالم کار‌های من در پرسپولیس دیده شده است، خوردبین یک پرسپولیسی قدیمی است که عمرش را در این تیم گذاشته است.
?جلال و احمد هم مثل بقیه شاگردانم دیده‌اند من چه کرده‌ام، من در ماه‌های گذشته پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از هواداران پرسپولیس داشتم که همه هم همراه با مهربانی و قدردانی بود.
?من مدت هاست دیگر کاری به مدیران پرسپولیس ندارم، در واقع مدت هاست که کاری ندارم و همه چیز را به وکیل خودم سپرده‌ام.
?می‌توانند به تمام دادگاه‌های سوئیس و دنیا شکایت کنند، اما در ایران همه هواداران پرسپولیس می‌دانند حق با چه کسی است.
?مهدی طارمی را هم خوب می‌شناختم و می‌دانستم قلب صافی دارد، الان هم خوشحالم در پرتغال می‌درخشد و امیدوارم به تیم بزرگ‌تر و بهتری برود.
?علی دایی و علی کریمی هم شاه‌مهره‌های تیم ملی ایران بودند و همین الان هم خیلی‌ها معتقدند جانشینی برای این دو پیدا نشده است.
?یحیی گل‌محمدی هم یک بازیکن بی‌نظیر و با هوش بود که الان در مربیگری هم موفق نشان داده است،این بازیکنان تفاوت‌ها را رقم می‌زنند و شما نمی‌توانید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید.
?من فوتبالیست‌های زیادی دیده بودم، بازیکنان بزرگی مثل داوور شوکر، میهاتوویچ، نیکو کواچ، روبرت یارنی، داریو شیمیچ، زوونیمیر بوبان… و لوکا مودریچ را دیده‌ام.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید