کد خبر:25584
پ

بحث روز در اردوی پرسپولیس پیش از دربی: به قایدی لایی می زنم!

از ساعت 19:30 دقیقه امروز، حساسترین بازی این هفته لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در قالب دربی 95 برگزار خواهد شد. مهدی قایدی در چند دربی گذشته به واسطه درخشش و گلزنی اش در کانون توجه قرار داشته و امروز نیز امید اول استقلالی ها برای باز کردن دروازه پرسپولیس محسوب می […]

از ساعت 19:30 دقیقه امروز، حساسترین بازی این هفته لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در قالب دربی 95 برگزار خواهد شد. مهدی قایدی در چند دربی گذشته به واسطه درخشش و گلزنی اش در کانون توجه قرار داشته و امروز نیز امید اول استقلالی ها برای باز کردن دروازه پرسپولیس محسوب می شود.

 

بحث روز در اردوی پرسپولیس پیش از دربی: به قایدی لایی می زنم!

بحث روز در اردوی پرسپولیس پیش از دربی: به قایدی لایی می زنم!

جدای از گلزنی قایدی او در 4 دربی اخیر به 4 بایکن مختلف پرسپولیس لایی زده و به نوعی با حرکتی نمایشی، آنها را تحقیر کرده و اتفاقاً در دو مورد از این موارد، لایی های او منجر به گل شده است (لایی به بشار رسن و سیامک نعمتی) از گوشه و کنار خبر می رسد بازیکنان پرسپولیس برای انتقام جویی از مهدی قایدی، قصد دارند در این بازی به هر نحو ممکن به مهدی قایدی یک لایی بزنند و توپ را از بین پاهای او رد کنند تا تلافی لایی های پیاپی او در دربی های قبلی را کرده باشند اما با توجه به مرکز ثقل پائین قایدی و پاهاش کوچک او، لایی زدن به او و عبور توپ از بین پاهایش کای دشوار به حساب می آید و باید دید بازیکنان تکنیکی پسپولیس مثل وحید امیری و مهدی ترابی می توانند در این بازی اینکار را انجام دهند یا خیر؟

 

یکی از بازیکنان تکنیکی پرسپولیس که مهارت خوبی هم در تونل باز کردن از بین پاهای بازیکنان حریف دارد امید عالیشاه بود که به نظر می رسد با توجه به میزان مصصدومیتش، رسماً این بازی را از دست داده است.

کلیدواژه : پرسپولیسدربی 95

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 14 مه 2021 / 12:26 ب.ظ

    لایی به عن زدگان و لک بی نمک یادت نره…..

  • ناشناس 14 مه 2021 / 11:47 ق.ظ

    شوت های وسط زمین کریم باقری یادت رفته . تونل زدن ایمون زاید برای رحمتی رو یادت رفته . شیش تایی شدن رو یادت رفته . مهدی عبدی از سر کلاس اومد گل زد رو یادت رفته . چهارتایی شدن رو یادت رفته . پنالتی گرفتن بیرانوند رو یادت رفته . یا یادت بیارم فراهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید