با وجود محمود فکری استقلال نیازی به دشمن ندارد
ساعاتی پیش خبر اخراج هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال رسانه ای شد تا مشخص شود با حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال، این تیم نیازی به دشمن ندارد. با وجود محمود فکری استقلال نیازی به دشمن ندارد پس از مواضع ضد و نقیض فکری قبل و بعد از نشستن روی نیمکت استقلال، و افشای […]
ساعاتی پیش خبر اخراج هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال رسانه ای شد تا مشخص شود با حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال، این تیم نیازی به دشمن ندارد.
با وجود محمود فکری استقلال نیازی به دشمن ندارد

پس از مواضع ضد و نقیض فکری قبل و بعد از نشستن روی نیمکت استقلال، و افشای ضعف فنی مفرط کادر فنی این تیم در هدایت استقلال (تاکتیک های گنگ و ناهمگون با پتانسیل بازیکنان) اینبار محمود فکری به سبک دیگری تیشه به ریشه استقلال زد و در حالی که می توانست با مدافع کروات خود در آستانه دربی مدارا کند، او را به دلایل واهی از تیم کنار گذاشت تا مشخص شود او پس از حاشیه سازی برای شیخ دیاباته در بازی مقابل فولاد، برای زمین گیر کردن استقلال از هیچ تلاشی چه در زمینه فنی و چه غیرفنی فروگذار نکرده است چرا که هیچ عقل سلیمی رفتار کادر فنی استقلال با دو بازیکن خارجی با کیفیت لیگ را نمی پذیرد چرا که این سبک حاشیه سازی حتی برای دشمنان استقلال هم قفل است.
زمان پشت پرده حضور مرموز فکری در استقلال را نشان خواهد داد اما هر چه که هست او نه به لحاظ فنی و نه شخصیتی هرگز در قد و قواره های تیم بزرگ استقلال نبوده و نیست.
واقعا آقای فکرمربی بی تدبیریست یکی بگه سرمربی محترم کاریزما باسواد حاصل میشه نه به هربهانه ای چپ وراست بازیکن رابه باشگاه معرفی کنی ثم ماذا
کاملا درسته …. واقعا با این تصمیم خشم ما هواداران را بیشتر کرد ….. دربی را هم ببری باید بری آقای بی فکر
درسته صدرنشین هستیم ولی ازنظرفنی ازماشین سازی وذوب آهن که
قعرنشین هستندهم ضعیف تریم.اگررشیدرانداشتیم الان دررده پایین
ترازششم بودیم.رفتارت بابازیکنان رااصلاح کن جناب فکری
اقای حسام ملکی نمیدونم این چیزایی که میگم به دستت میرسه یا نه ولی لطفا حرف دهنتو بفهم عزیزم بدون داری چی میگی یا چه کسی رو هدف حرفاتون قرار میدید این قدرم سعی نکنید از یه خبر ساده ماهی بگیرید تجربه ثابت کرده معمولا چند روز بعد از یه خبر دلایل اصلیش معلوم میشه و کلا تیتر ها و خبر ها هم بر میگردن شما هم خودتو خراب نکن
بنده استقلالی دوآتیشه هستم ولی رفتارفکری رابخصوص درمقابل خارجیهای تیم محکوم میکنم.ازهمینجااعلام میکنم اگرفکری دست
ازاین لجاجتهای بچگانه برنداردبزودی شعارحیاکن رهاکن گوشش راخواهدنواخت.