کد خبر:42079
پ

باسن بازیکن فرانسه عامل قهرمانی آرژانتین + عکس

فینال جام جهانی 2022 قطر به هیجان انگیز ترین شکل ممکن برگزار شد و این بازی پر افت و خیز همه چیز داشت تا میلیاردها بیننده را از تماشای این دیدار زیبا، راضی کند. اما شاید بد نباشد بدانید به لطف تکنولوژی VAR به کار گرفته شده در این مسابقات، گل سوم آرژانتین صحیح اعلام […]

فینال جام جهانی 2022 قطر به هیجان انگیز ترین شکل ممکن برگزار شد و این بازی پر افت و خیز همه چیز داشت تا میلیاردها بیننده را از تماشای این دیدار زیبا، راضی کند. اما شاید بد نباشد بدانید به لطف تکنولوژی VAR به کار گرفته شده در این مسابقات، گل سوم آرژانتین صحیح اعلام شد تا شاگردان اسکالونی مانع از کامبک کامل فرانسه شوند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، اگر مدافع فرانسه عمودی ایستاده بود و خود را مایل نمی کرد، مهاجم آرژانتین که در ادامه پاس گل سوم را به لیونل مسی داد در آفساید قرار داشت و گل مسی مردود اعلام شده بود!

اگرچه بسیاری معتقدند صحنه ای که آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی رساند رفلکس دیدنی امی مارتینز در ثانیه های پایانی بازی بود که یک تک به تک حساس را از کولو موآنی گرفت تا نتیجه بازی 4 بر 3 به سود فرانسه نشود و همین صحنه باعث افت روحی بازیکنان فرانسه و افزایش روحیه بازیکنان آرژانتین در ضربات پنالتی شد.

صحنه تک به تک کولو موآنی با امی مارتینز در فینال جام جهانی 2022

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید